Linia Signature zagra główne skrzypce jesiennej kolekcji WITTCHEN. Klasyczne skórzane torby z miękkiej cielęcej skóry zostały oznakowane monogram WITTCHEN. W jego skład wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz "W" symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy. Autorem monogramu jest Gosia Growioska, od roku czuwająca nad wizerunkiem marki.
Monogram WITTCHEN jest niepowtarzalnym znakiem, dzięki któremu produkty są jedyne w swoim rodzaju. W premierowej odsłonie Signature występuje na torebkach, które charakteryzują się delikatną skórą i idealnym dopasowaniem do kobiecej sylwetki. Wprowadzane są dwa modele w dwóch kolorach - jasnego i ciemnego brązu. Miękka skóra na torebce typu kuferek sprawia idealnie dopasowuje się do naszego ciała. Już niedługo linię uzupełnią duże chusty w odcieniach szarości, bladego różu, beżu, grafitu i szmaragdu.