Jesienno -zimowa kampania WITTCHEN

Główne skrzypce jesiennej kolekcji marki WITTCHEN zagra linia Signature - klasyczne skórzane torby z miękkiej cielęcej skóry oznakowane monogramem WITTCHEN. Monogram w naturalny sposób stał się przewodnim motywem jesiennej kampanii.

Sesja po raz pierwszy od kilku sezonów odbyła się w studio. - Chcieliśmy zwrócić maksymalną uwagę widza na produkt, a dokładnie na linię Signature. Dlatego zrezygnowaliśmy z ekskluzywnych wnętrz i dużej scenografii. - mówi Gosia Growińska, manager ds. wizerunku marek grupy WITTCHEN. - Kreację wizerunku w tym sezonie skupiliśmy na Monogramie WITTCHEN.

W skład monogramu wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz "W" symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy. Stanowi on tło całej jesiennej kampanii marki WITTCHEN.

Za obiektywem aparatu stanął Robert Wolański , z którym marka współpracuje przy wszystkich swoich kampaniach. Stylizacją zajęła się Anna Męczyńska. Za kreacje i koncepcje sesji odpowiada Gosia Growińska - manager ds. wizerunku marek grupy WITTCHEN.

Foto: Robert Wolański

Stylistka: Anna Męczyńska

Asystentka Stylistki: Ewa Pałdyna

Makijaż: Joanna Bernacka

Fryzura: Emil Zed

Pomysł i kreacja sesji: Gosia Growińska

Olivka / Modelplus

Peter / Kult Model Agency

Copyright © Agora SA