Już 1 września rusza polska odsłona nowej, globalnej kampanii adidas Originals.
W ramach akcji "all originals represent" marka zachęca młodych ludzi do pokazania swojej pasji i oryginalności. Najbardziej nietuzinkowa ekipa dostanie wsparcie adidas i zaistnieje na antenie MTV Polska.
Kampanię wspierają znani artyści - wyrastająca na gwiazdę światowego formatu Nicki Minaj , ceniony nie tylko w USA raper i kompozytor Big Sean , fenomen koreańskiego popu, zespół 2NE1 oraz Jeremy Scott - jeden z najlepszych młodych projektantów na świecie. Wszystkich ich można zobaczyć w teledyskach "all originals represent", pokazujących tętniące życiem i pełne kreatywności ulice największych miast świata od Nowego Jorku po Tokio, od Paryża po Rio De Janeiro.
Szczególną uwagę przykuwają wyjątkowo oryginalne i odważne projekty Jeremy'ego Scotta , które znajdziemy w aktualnej kolekcji adidas Originals.
Specjalnie na potrzeby "all originals represent", Nicki Minaj napisała utwór "Masquerade", natomiast stworzeniem teledysku zajęła się jedna z najlepszych reżyserek na świecie Melina Matsoukas, która ostatnio pracowała z Rihanną przy teledyskach do piosenek "Rude Boy" czy "We found love". Matsoukas współpracowała także m.in. z Beyonce, Kylie Minogue czy Katy Perry. Teledysk oraz inne materiały video związane z kampanią można zobaczyć na oficjalnym kanale marki: www.youtube.com/adidasoriginals
Od 1. Września przez kolejne dwa miesiące, czyli do końca października, adidas Originals będzie szukał najbardziej kreatywnej, oryginalnej i ciekawej ekipy. Moda, muzyka, design, sztuka, sport - nieważne co, ważne aby było to oryginalne i kreatywne. Wystarczy zalogować się na www.adidas.com/represent , gdzie w prosty sposób można dorzucić swoje filmy, muzykę, teksty czy zdjęcia. Najbardziej oryginalna ekipa, którą wybierze adidas Originals, dostanie wsparcie dla swojej pasji i zaistnieje w MTV Polska.