Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Kampania zatytułowana City Rulez jest wakacyjna, dynamiczna i bardzo energetyczna. Zobaczcie!
Atlantic wiosna/lato 2012 Atlantic wiosna/lato 2012 materiały prasowe

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Kampania Cropp na sezon wiosna/lato 2012 tradycyjnie już inspirowana jest kulturą młodzieżową i miejskimi sportami. Twórcy kampanii zaprosili sympatyków jazdy na deskorolce do Stambułu. Dynamiczne zdjęcia oddają wielkomiejski klimat, mocne słońce oddaje wakacyjny, szalony nastrój.

Atlantic wiosna/lato 2012 Atlantic wiosna/lato 2012 materiały prasowe

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Zdjęcia przypominają pamiątkę z wakacji. Sprawiają wrażenie spontanicznych i niewymuszonych.

Atlantic wiosna/lato 2012 Atlantic wiosna/lato 2012 materiały prasowe

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Autorem zdjęć jest - nie po raz pierwszy - Łukasz Ziętek.

Atlantic wiosna/lato 2012 Atlantic wiosna/lato 2012 materiały prasowe

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Poza zdjęciami powstał również film reklamowy zrobiony przez agencję SHOOTME.

Atlantic wiosna/lato 2012 Atlantic wiosna/lato 2012 materiały prasowe

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

A w czym wystąpili młodzi sportowcy? Cropp proponuje luźne, wygodne szorty i topy, które nie będą ograniczać ruchów i sprawdzą się podczas jazdy na desce. Luźnym jeansom i bluzce z nadrukiem charakteru doda kolorowa chusta, czapka z daszkiem, kolorowe bransoletki.

Atlantic wiosna/lato 2012 Atlantic wiosna/lato 2012 materiały prasowe

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Atlantic wiosna/lato 2012 Atlantic wiosna/lato 2012 materiały prasowe

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Atlantic wiosna/lato 2012 Atlantic wiosna/lato 2012 materiały prasowe

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Cropp - kampania wiosna/lato 2012

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.