Prezentujemy najnowszą kampanię Zary. Co hiszpańska marka planuje na wiosnę?
Projektanci marki pozostają wierni minimalistycznej, kobiecej estetyce, ale pojawia się również kilka wyraźnych trendów.
Numerem jeden jest trend pastelowy, który stanowi świetną kontrę dla zimowych, zgaszonych tonacji. Wygląda na to, że wiosną nie uda nam się uciec od pistacji, limonki, liliowych fioletów i brzoskwiniowego różu.
Popularny również będzie look inspirowany męską garderobą oraz mroczniejsze stylizacje, wciąż nawiązujące do popularności Dziewczyny z tatuażem. Czerń nie jest tu jednolita ? skórzane elementy będziemy miksować z przezroczystym szyfonem czy plisami.
Z zeszłego sezonu przechodzą długie, wzorzyste maxi, w stylu lat 70. z zimowego ? cekiny xxl.
Twarzą kampanii po raz drugi została holenderska modelka Saskia de Brauw. My jesteśmy w absolutnie zakochane w jej trochę dziecięcej, trochę chłopięcej urodzie. A co Wy o niej sądzicie?
Zara - kampania wiosna/lato 2012
Zara - kampania wiosna/lato 2012
Zara - kampania wiosna/lato 2012