Niedawno prezentowałyśmy backstage z sesji dla SIMPLE. Zaledwie kilka dni później pojawiła się oficjalna kampania.
Dla wszystkich największym zaskoczeniem była modelka - Magdalenę Frąckowiak zastąpiła 18-letnia Monika "JAC" Jagaciak. To istotna zmiana wizerunkowa marki.
Dotychczas SIMPLE kojarzyło się raczej z trochę dojrzalszą bizneswoman. Nowa kobieta SIMPLE jest nowoczesna i pewna siebie, ale też bardziej zmysłowa i zrelaksowana.
Studyjna sesja inspirowana Meksykiem przypomina kadry z wakacji wypełnione mocnym , słonecznym światłem.
A jak prezentuje się kolekcja? To przede wszystkim duży wybór ołówkowych sukienek, drapowanych mini, lejących się, kobiecych bluzek i tunik. Pierwsze skrzypce gra kolor - głęboki fiolet zestawiony z beżem, intensywna limonka, błękit nieba i zieleń trawy.
Autorem sesji jest Marcin Tyszka, stylistką - Agnieszka Ścibior.
Simple - kampania wiosna/lato 2012