Koszulki to element kampanii świętującej czterdziestolecie sieci Starbucks. Projekty nawiązują do charakterystycznej syrenki - symbolu kawiarni oraz samej kawy. Cena 290zł. O plamach na koszulkach redaktorki Groszków pisały już jakiś czas temu, czy Alexander Wang z nich ściąga?
Koszulki to element kampanii świętującej czterdziestolecie sieci Starbucks. Projekty nawiązują do charakterystycznej syrenki - symbolu kawiarni oraz samej kawy. Cena 290zł. O plamach na koszulkach redaktorki Groszków pisały już jakiś czas temu, czy Alexander Wang z nich ściąga?
Koszulki to element kampanii świętującej czterdziestolecie sieci Starbucks. Projekty nawiązują do charakterystycznej syrenki - symbolu kawiarni oraz samej kawy. Cena 290zł. O plamach na koszulkach redaktorki Groszków pisały już jakiś czas temu, czy Alexander Wang z nich ściąga?
Koszulki to element kampanii świętującej czterdziestolecie sieci Starbucks. Projekty nawiązują do charakterystycznej syrenki - symbolu kawiarni oraz samej kawy. Cena 290zł. O plamach na koszulkach redaktorki Groszków pisały już jakiś czas temu, czy Alexander Wang z nich ściąga?
Koszulki to element kampanii świętującej czterdziestolecie sieci Starbucks. Projekty nawiązują do charakterystycznej syrenki - symbolu kawiarni oraz samej kawy. Cena 290zł. Największym zainteresowaniem cieszy się koszulka z plamą. Czy wam też podoba się taki projekt? Zagłosujcie w naszym sondażu!