Markę Blessus już Wam prezentowałyśmy. To dzieło Michaela Hekmata i Marty Matuszewskiej, którzy stworzyli bardzo interesujący projekt sukienek modułowych. Punktem wyjścia jest suwak, dzięki któremu wieczorową sukienkę można zamienić na koktajlową, dzienną. Dopiąć lub odpiąć baskinkę, tworząc różne kombinacje tego samego ubrania. Urzeka funkcjonalność i nowoczesność tego pomysłu.
Najnowsza, jesienno - zimowa kolekcja Deuxieme Capsule dedykowana jest nowoczesnej intelektualistce, która jest ciągle w ruchu - kocha podróże, książki, ceni sobie indywidualizm i oryginalność.
Kampania autorstwa Mikołaja Molendy i Adama Tarasiuka ukazuje styl życia klientki Blessus, która jest wielbicielką klasyki, ceni sobie elegancję i jakość. Fotografie w zabytkowej kamienicy, zrobione na starodawnej klatce schodowej, na tle drewnianego parkietu, kutych poręczy i w otoczeniu książek jasno pokazują, o kim myśleli projektanci marki, tworząc rozkloszowane spódnice, sukienki w kolorze burgundu, zwiewne, romantyczne bluzki.
- czytamy na stronie marki.
Jeśli jesteście zainteresowane kupnem lub obejrzeniem kolekcji, przypominamy, że istnieje taka możliwość w butiku Blessus przy ul. Hożej 40 w Warszawie. Ceny ubrań marki mieszczą się w przedziale od 990 do 2500 zł. Warto również zajrzeć na stronę Blessus, gdzie istnieje możliwość kupna on-line.
Jesienno-zimowa kampania Blessus
Jesienno-zimowa kampania Blessus
Jesienno-zimowa kampania Blessus