Tym razem promocją nowej kolekcji Cropp nie zajmują się grzeczne modelki pozujące w ciepłych pieleszach studia, ale Pure Evil Crew - grupa rowerzystów w kolorowych maskach, którzy jeżdżą po mieście i w nietypowy sposób walczą z chamskimi kierowcami, pieszymi na ścieżkach rowerowych czy właścicielami psów, którzy nie sprzątają po swoich pupilach.
Początkiem kampanii było uruchomienie serwisu internetowego w nowej odsłonie www.cropp.com oraz publikacja w serwisie YouTube pierwszego z planowanej serii filmów rejestrujących akcje ekipy Pure Evil. Akcji towarzyszą też krótkie filmy autorstwa Łukasza Ziętka. Pierwszy z nich pokazujemy na końcu.
Kampanie nawiązujące do subkultur -skate'ów,deskorolkarzy, grafficiarzy czy artystów street artowych są w tym sezonie szczególnie popularne. Zwrot w kierunku kultury off to skuteczny sposób na dotarcie do młodych klientów, zwłaszcza w czasach wzrostu popularności street artem, flash mobami, czy sportami miejskimi oraz innymi formami "miejskiej partyzantki".
Bohaterowie kampanii są starannie wystylizowani, chociaż sprawiają wrażenie szczególnie beztroskich w kwestii stylu. Przekonuje Was ten pomysł. Jesteśmy ciekawi, co sądzicie o tej kampanii?
Zachęcamy do obejrzenia zdjęć i video.
Pure Evil - jesienna kampania Cropp
Pure Evil - jesienna kampania Cropp
Pure Evil - jesienna kampania Cropp