Mango to raczej kobieca marka niż drapieżna, dlatego może dziwić wybór Isabeli Fontany do reklamowania Mango. Jednak, gdy spojrzy się na jesienną kolekcję, wiele się wyjaśnia.
Króluje czerń, drapieżna elegancja, glamour. Ma być seksownie i prowokująco. Ubrania, które Isabeli prezentuje na zdjęciach zdecydowanie przeznaczone są na wieczór, sprawdzą się też w karnawale.
Sporo tu połyskujących rzeczy, cekinów, srebrnej nitki wplecionej w ubrania i lekkich przezroczystości. Uwagę zwracają też skórzane spodnie, które do tej pory nie miały miejsca w kolekcjach Mango.
Złoto i srebro to bardzo silny akcent jesiennego sezonu, silny akcent także w Mango, o czym już na Groszkach pisałyśmy.
Męskie garnitury przerobione na kobiecą sylwetkę to najlepszy możliwy wybór na eleganckie spotkanie. Inspirujemy się Marleną Dietrich i Katherine Hepburn.
Fotografie do kampanii są bardzo oszczędne, proste, wręcz chropowate, widać piętno Terry'ego Richardsona, który robił zdjęcia.
Futra to kolejny ważny element zimy. Radzimy nosić sztuczne, wyglądające na prawdziwe, albo farbowane na ostre kolory.
Koronki i przezroczystości - warto wzbogacać je o różne grube materiały, futra, wełny, tweedy.
Tego sezonu liczy się glam i połysk!
<iframe width="640" height="390" src="https://www.youtube.com/embed/DAAmeOOTJBU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>