Fashion Stage: moda na Open'erze

Już od 4 lipca gdyńskie lotnisko zapełni się tysiącami festiwalowiczów spragnionych nowych wrażeń muzycznych. Oprócz dźwięków, które wydobywać będą się z niezliczonych gitar, bębnów i klawiszy, równie ważna będzie moda. Wystylizowani uczestniczy koncertów będą mogli nie tylko podziwiać swoje własne kreacje, ale także zajrzeć do specjalnej strefy Fashion Stage, w której kolekcje prezentować będą zarówno debiutanci, jak i bardziej uznani, choć wciąż niszowi, projektanci. W tym roku po raz pierwszy strefa Fashion Stage ma patrona medialnego - Magazyn ELLE. Zobaczcie, kto w tym roku zagości w showroomach i jakie atrakcje przygotowali organizatorzy festiwalu.
bola bola Fot. mat. prasowe

b-o-l-a

Ola Bajer, założycielka marki 'bola', konsekwentnie rozwija swój pomysł przemycania różnych form sztuki do mody casualowej, tak, aby sztuka, grafika czy malarstwo mogły ze sobą koegzystować w realnym świecie, na ulicy, w żywy sposób - w formie ubrania. Najnowsza kolekcja .røk. /dym/ zainspirowana została ulotnością materii reprezentowaną przez dym.

Anniss Anniss Fot. mat. prasowe

Anniss Ania Syczewska

Zajmuje się sztuką interdyscyplinarną, kończy doktorat w dziedzinie performance. We wrześniu 2011 r. debiutowała na London Fashion Week. Projektuje zarówno dla kobiet i mężczyzn. Projekty utrzymywane są w duchu rock'n'roll'owej awangardy i rebelianckiej estetyki

Joanna Hawrot Joanna Hawrot Fot. mat. prasowe

Joanna Hawrot

Charakterystyczny styl krakowskiej projektantki to mariaż futurystycznych i stylizowanych elementów, efekt traktowania mody jako pełnoprawnej dziedziny sztuki. Zamierzeniem marki jest budowanie wizerunku kobiety bezkompromisowo komunikującej się z rzeczywistością za pomocą ubioru, poruszając się pomiędzy haute couture a prêt-à-porter.

Jarosław Juźwin Jarosław Juźwin Alex Lua Kaczkowska Photography

Jarosław Juźwin

Ubrania ready-to-wear z kolekcji Jarosława Juźwina pozwalają w nienarzucający sposób, wybić się z tłumu. Kontrastujące ze sobą jaskrawe barwy z nutą elegancji wymykają się modzie streetowej. Kolekcja jesień-zima 2012 inspirowana była Skandynawią. Silnie akcentowane elementy, m.in. renifery i norweskie gwiazdy ożywione paletą barw, nadają miejskiej dżungli ciepła i niepowtarzalnego stylu.

Sophie Kula Sophie Kula Fot. Wojtek Rudzki

Sophie Kula

Sophie Kula, to debiutująca projektantka, jednak w przestrzeni modowej udzielająca się już od paru lat . Dotychczas praktykując w działach mody różnego typu redakcji, zbierała inspiracje pracą na sesjach i w kontakcie z stylistami, ilustratorami i wszelkimi innymi osobistościami imającymi się kreatywnych zawodów. Projektantka doszukuje się źródeł natchnienia na wielu polach : w muzyce, którą kocha, w podróżach w których jak tylko może bierze udział i wśród ludzi, bez których żyć nie potrafi bo jak uważa najbardziej fascynujące jest to co każdy ma w swojej głowie. Ciekawa świata cierpliwie go odkrywa i powoli zagłębia się w temat któremu najbardziej się oddała, modzie. Uważa że moda to współczesna sztuka która jest najbliżej człowieka i można ja eksplorować na wiele sposobów. Te niewyczerpane możliwości wyrażania swojej wizji kreowania, wpłynęły na decyzje projektantki o pogłębianiu wiedzy w tej dziedzinie i szlifowania warsztatu .

Madox Madox Fot. Daniel Jaroszek photography

Madox

To marka oferująca odzieżową alternatywę dla sieciówek, zainspirowana street style. Nietuzinkowe spodnie są kontrastem dla klasycznych cięć i nieśmiałych form. Dopracowane w każdym detalu i wykonane z dobrych jakościowo materiałów madoxy gwarantują, że nikt nie przejdzie obok Ciebie obojętnie!

Dominika Naziębły Dominika Naziębły Fot. Dominika Naziębły

Dominika Naziębły

W projektowaniu świadomy design interesuje ją najbardziej. Jako narzędzi projektowych używa upcyclingu, recyclingu, wykorzystuje tkaniny ekologiczne. Estetycznie jej projekty to świeży design z przymrużeniem oka. Dużo w nich 'gryzdułów warsztatowo-krawieckich' i szkicowości projektów.

Filip Roth Filip Roth Fot. Piotr Kierat

Filip Roth

Filip Roth to pseudonim artystyczny projektanta mody, twórcy autorskich instalacji/video-instalacji. Jego pierwsza kolekcja zaprezentowana została podczas czołowych wydarzeń świata mody w Polsce. Premiera najnowszego projektu 'INSTALLING IDENTITY' odbyła się w maju 2012.

SHE/S A RIOT SHE/S A RIOT Fot. She's a riot

SHE/S A RIOT

To niezależna polska marka, która debiutowała pod koniec 2010 roku. W nieszablonowych ubraniach SHE/S A RIOT gustują niepokorne gwiazdy polskie, jak Ballady i Romanse czy Misia Furtak z tres.b., oraz zagraniczne: Austra, Chew Lips, czy Little Dragon.

Nenukko otworzyło sklep internetowy Nenukko otworzyło sklep internetowy Nenukko

Zobacz także

Nenukko otworzyło sklep internetowy

Od 1 lipca w sieci można kupić ubrania młodej marki Nenukko. Teraz wszyscy ci, którzy narzekają, że nie wiedzą gdzie kupić polską modę, tracą argument do narzekania. Gdy klikniecie w linka: http://www.nenukko.com/shop/, zobaczycie, że ceny są przystępne a projektantki na początek przygotowały atrakcyjne obniżki na zachętę, rzędu 20-50%.

Copyright © Agora SA