Monki to chyba najbardziej zwariowana marki ze wszystkich, obecnych w portfolio H&M. Począwszy od "odjechanych" kolekcji, w których nie ma żadnych ograniczeń, po wnętrza salonów, które przyciągają wzrok niekonwencjonalnym wystrojem oraz kolorem. Cenowo ubrania i dodatki Monki niewiele odstają od regularnych kolekcji obecnych w sklepach H&M. Najbliższe salony marki znajdziecie w Berlinie. Zakupy można także zrobić online - darmowa wysyłka przy zakupie powyżej 80 euro.
Kolorowe wnętrze salonu Monki
Weekday to marka, w której króluje przede wszystkim dżins, a także nowoczesne wzornictwo. Dominuje tu styl swobodny, tzw. casual. Cenowo marka plasuje się wyżej niż H&M. W salonach marki dostępne są zarówno kolekcji Weekday, a także marek zewnętrznych i projektantów Cheap Monday (także należąca do H&M), Rodebjer, BACK oraz Whyred. Weekday obecny jest w sześciu krajach. Zakupy można robić także online - wysyłka do Polski to koszt 9 euro. Najbliższe sklepy stacjonarne oczywiście w Berlinie.
Otwarcie salonu Weekday w Roterrdamie
Najmłodsza marka w portfolio koncernu H&M, powstała w 2013 roku. Wyróżnia ją wysoka jakość idąca w parze z niewygórowaną ceną. & Other Stories koncentruje się na trendach, ale ma własne DNA, niemal natychmiast dostrzegalne w jej projektach. Marka obecna jest w siedmiu krajach - najbliższy sklep (a jakże) znajduje się w Berlinie.
Wnętrze sklepu &Other Stories