Czy wiesz, których marek koncernu H&M wciąż nie ma w Polsce?

Szwedzka grupa H&M, to obok hiszpańskiego giganta Inditex (skupiającego między innymi Zarę, Stradivariusa, Bershkę czy Massimo Dutti), najpopularniejsza marka odzieżowa w naszym kraju. W ciągu ostatnich kilku lat, oprócz powstających jak przysłowiowe grzyby po deszczu salonów H&M, koncern wprowadził do Polski markę z wyższej półki - COS. Ubrania Cheap Monday można kupić w kilku polskich sklepach online. Wciąż jednak brakuje nam pozostałych szwedzkich marek i mamy nadzieję, że doczekamy się ich jak najszybciej.
Monki Monki Wiosenna kolekcja marki Monki

Monki

Monki to chyba najbardziej zwariowana marki ze wszystkich, obecnych w portfolio H&M. Począwszy od "odjechanych" kolekcji, w których nie ma żadnych ograniczeń, po wnętrza salonów, które przyciągają wzrok niekonwencjonalnym wystrojem oraz kolorem. Cenowo ubrania i dodatki Monki niewiele odstają od regularnych kolekcji obecnych w sklepach H&M. Najbliższe salony marki znajdziecie w Berlinie. Zakupy można także zrobić online - darmowa wysyłka przy zakupie powyżej 80 euro.

Wnętrze salonu marki MonkiKolorowe wnętrze salonu Monki

Nowa kolekcja Weekday Nowa kolekcja Weekday Weekday

Weekday

Weekday to marka, w której króluje przede wszystkim dżins, a także nowoczesne wzornictwo. Dominuje tu styl swobodny, tzw. casual. Cenowo marka plasuje się wyżej niż H&M.  W salonach marki dostępne są zarówno kolekcji Weekday, a także marek zewnętrznych i projektantów Cheap Monday (także należąca do H&M), Rodebjer, BACK oraz Whyred. Weekday obecny jest w sześciu krajach. Zakupy można robić także online - wysyłka do Polski to koszt 9 euro. Najbliższe sklepy stacjonarne oczywiście w Berlinie.

Otwarcie salonu Weekday w RoterrdamieOtwarcie salonu Weekday w Roterrdamie

Nowa kolekcja & Other Stories Nowa kolekcja & Other Stories Wiosenna kolekcja & Other Stories

& Other Stories

Najmłodsza marka w portfolio koncernu H&M, powstała w 2013 roku. Wyróżnia ją wysoka jakość idąca w parze z niewygórowaną ceną. & Other Stories koncentruje się na trendach, ale ma własne DNA, niemal natychmiast dostrzegalne w jej projektach. Marka obecna jest w siedmiu krajach - najbliższy sklep (a jakże) znajduje się w Berlinie.

Wnętrze salonu & Other StoriesWnętrze sklepu &Other Stories

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.