Co polscy projektanci mają do zaproponowania młodzieży?

Uważnie śledzimy Wasze blogi. Wśród nich znalazłyśmy wpis Sour.Cherry, która zarzuca polskim projektantom zaniedbywanie młodej klienteli. Słusznie?

Gosia Baczyńska, Sabrina Pilewicz, Agnieszka Maciejak, Maciej Zień, Dawid Woliński, Robert Kupisz, Paprocki&Brzozowski - to zdecydowanie najgorętsze nazwiska na polskim rynku modowym. Ich projekty urzekają ogromną rzeszę ludzi. na pokazach możemy zobaczyć zapierające dech w piersiach suknie, spódnice czy bluzki.

Jednak po ochłonięciu zastanawiam się dla kogo skierowana jest dana kolekcja - dla gwiazd, aby mogły brylować w nich na salonach czy dla "zwykłych" kobiet, które cenią elegancję i mogą pojawić się w tych kreacjach na przyjęciach. Doszłam do wniosku, że nie są to rzeczy ani do chodzenia na co dzień ani nawet dla młodych dziewczyn.(...)

Zastanawia mnie fakt dlaczego tak się dzieje, ze tylko niektórzy decydują się na takie kolekcje. Czyżby stwierdzili, ze to się nie opłaca a polskiej młodzieży zdominowanej przez sieciowe marki typu H&M czy House nie zależy na jakości czy oryginalności... A może sama młodzież nie byłaby tym zainteresowana... Hmmm....

Cały wpis możecie przeczytać na blogu Sour.Cherry

Co sądzicie o opinii blogerki? Czy rzeczywiście polscy projektanci ignorują młode klientki? Dostrzegacie w tym problem?

Jeśli macie ochotę na wyrażanie własnych opinii lub refleksji na temat mody, zacznijcie blogować w Groszkach! Czekamy na recenzje produktów, sieciówek, kosmetyków, wspomnienia z zakupów, zdjęcia z wakacyjnych shoppingowych wypraw. Najciekawsze opublikujemy!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.