Oprócz sklepu z odzieżą dla mężczyzn Giacomo Conti i stoiska z kosmetykami hipoalergicznymi marki Biały Jeleń klienci mogą ubrać się modnie w butikach Imperial Store, Colorsheke+ czy The Nim, kupić coś dla dzieci w sklepie SAM 0-13, zabłysnąć biżuterią Nikki Lissoni i odwiedzić pierwszy pop-up shop La Bochemia.eu.
IMPERIAL STORE
(Lokalizacja: poziom "0", Powierzchnia: 175 metrów kwadratowych) Elegancja, klasa, pewność siebie - to cechy kobiet, do których skierowane są ubrania marki Imperial. Z kolei wygoda, oryginalność i nowoczesność pasują do dziewczyn lubiących styl marki Please. Obie od listopada są dostępne w salonie Imperial Store w Blue City.
SAM 0-13 (Lokalizacja: poziom "-1", powierzchnia: 73 metry kwadratowe) Największa grecka marka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą odzieży dziecięcej. Ceniona w Europie dzięki wysokiej jakości tkanin. Charakteryzują ją piękne wzory, żywe kolory oraz bardzo wysoka jakość produktów w przystępnej cenie. Nowy salon SAM 0-13 od listopada w Blue City.
NIKKI LISSONI
(Lokalizacja: poziom "+1", Powierzchnia: 12 metrów kwadratowych) Kolejna znana marka biżuterii właśnie otworzyła swoje stoisko w Blue City. Jej wyjątkowy koncept polega na zastosowaniu starego jak świat mechanizmu medalionu z wymiennym wnętrzem, jednak w nowoczesnej formie i wydaniu.
COLORSHAKE+
(Lokalizacja: poziom "-1", Czas: Powierzchnia: 69 metrów kwadratowych) Butik skupiający pod jednym dachem polską modę, design, akcesoria, longboardy oraz rowery od listopada poszerzył grono Najemców Blue City.
LA.BOHEMIA.EU POP-UP SHOP (Lokalizacja: poziom "0", Powierzchnia: 206 metrów kwadratowych) Pop-up shop, czyli sklep tylko na chwilę, to idea, która narodziła się w Wielkiej Brytanii. To miejsce, w którym mieszka moda, gdzie rodzą się pomysły i gdzie można nie tylko kupić designerskie ubrania czy sprzęty, ale też o nich porozmawiać. La.Bohemia.eu - pierwszy pop-up shop w Blue City, miał swoje otwarcie 22 listopada.
Blue City kolaż groszki.pl kolaż groszki.pl
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City zaprasza na zakupy!
Oprócz sklepu z odzieżą dla mężczyzn Giacomo Conti i stoiska z kosmetykami hipoalergicznymi marki Biały Jeleń klienci mogą ubrać się modnie w butikach Imperial Store, Colorsheke+ czy The Nim, kupić coś dla dzieci w sklepie SAM 0-13, zabłysnąć biżuterią Nikki Lissoni i odwiedzić pierwszy pop-up shop La Bochemia.eu.
IMPERIAL STORE
(Lokalizacja: poziom "0", Powierzchnia: 175 metrów kwadratowych)
Elegancja, klasa, pewność siebie - to cechy kobiet, do których skierowane są ubrania marki Imperial. Z kolei wygoda, oryginalność i nowoczesność pasują do dziewczyn lubiących styl marki Please. Obie od listopada są dostępne w salonie Imperial Store w Blue City.
SAM 0-13
(Lokalizacja: poziom "-1", powierzchnia: 73 metry kwadratowe)
Największa grecka marka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą odzieży dziecięcej. Ceniona w Europie dzięki wysokiej jakości tkanin. Charakteryzują ją piękne wzory, żywe kolory oraz bardzo wysoka jakość produktów w przystępnej cenie. Nowy salon SAM 0-13 od listopada w Blue City.
NIKKI LISSONI
(Lokalizacja: poziom "+1", Powierzchnia: 12 metrów kwadratowych)
Kolejna znana marka biżuterii właśnie otworzyła swoje stoisko w Blue City. Jej wyjątkowy koncept polega na zastosowaniu starego jak świat mechanizmu medalionu z wymiennym wnętrzem, jednak w nowoczesnej formie i wydaniu.
COLORSHAKE+
(Lokalizacja: poziom "-1", Czas: Powierzchnia: 69 metrów kwadratowych)
Butik skupiający pod jednym dachem polską modę, design, akcesoria, longboardy oraz rowery od listopada poszerzył grono Najemców Blue City.
LA.BOHEMIA.EU POP-UP SHOP
(Lokalizacja: poziom "0", Powierzchnia: 206metrów kwadratowych)
Pop-up shop, czyli sklep tylko na chwilę, to idea, która narodziła się w Wielkiej Brytanii. To miejsce, w którym mieszka moda, gdzie rodzą się pomysły i gdzie można nie tylko kupić designerskie ubrania czy sprzęty, ale też o nich porozmawiać. La.Bohemia.eu - pierwszy pop-up shop w Blue City, miał swoje otwarcie 22 listopada.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City zaprasza na zakupy!