Jedna z najbardziej popularnych w social media supermodelek została nową twarzą brytyjskiej marki Topshop , którą tak bardzo uwielbiacie. W 2016 roku to właśnie Karlie Kloss reklamować będzie flagowe kolekcje brandu.
Dziewczyna ma dopiero 23 lata, a w świecie modelingu osiągnęła już tak wiele, że może być uważana za ikonę modelingu młodego pokolenia. Właśnie do listy sukcesów dorzuciła kolejny - została twarzą kampanii wiosna-lato 2016 marki Topshop .
"To ekscytujące, że Karlie wróciła do Topshopu. Osiem lat po jej pierwszej pracy jako modelka i pierwszej sesji dla nas z Jourdan Dunn. To bardzo nowoczesna dziewczyna - światowej sławy modelka, przedsiębiorczyni i filantropka, która doceniają nasi klienci za jej talent, ambicje i pasje" - Kate Phelan, dyrektor kreatywna marki Topshop.
Zdjęcia kampanii wiosna-lato 2016 zostały wykonane w Nowym Jorku przez fotografa Tyrone'a Lebona. A co nowego zobaczymy w kolekcji Topshop?
Przede wszystkim obcisłe sukienki w kolorach głębokiej czerwieni, bieli i błękitu. Kultowe bluzy typu bomber, długie jasne trencze oraz eleganckie żakiety i spodnie w kant. Nie zabraknie również karnawałowych sukienek z połyskiem. Królować będzie minimalizm i kobiecy kunszt .
My nie możemy się doczekać najnowszej kolekcji, a wy?
Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ