Założona w roku 1920 firma prowadzona przez Rosę Oriol i Salvadora Tous odnosi sukcesy dzięki ich inwestycji w innowacyjną koncepcję tworzenia biżuterii w odejściu od tradycyjnego podejścia w tej branży. TOUS jest firmą rodzinną, która zaskakuje klientów oryginalnymi produktami tworzonymi z najlepszych materiałów. W ostatnich latach TOUS stała się marką lifestylową, oferującą biżuterię, torebki, perfumy, zegarki, okulary oraz akcesoria.
Firma TOUS rozpoczyna swoją trzecią zintegrowaną kampanię komunikacyjną w sieci Czułe Historie , której celem jest podkreślenie czułości jako uniwersalnej wartości docenianej przez wszystkich oraz prezentacja kolekcji jesień/zima 2015/2016 .
Przewodnim tematem tej kampanii jest bezwarunkowa miłość pomiędzy ojcem i jego córką. "Czułe Historie No3 " opowiada historię młodej kobiety, która powtarza podróż do Paryża w różnych etapach swojego życia. W filmie reklamowym gwiazda wyjaśnia, dlaczego jej ojciec zabrał ją do miasta miłości, gdy była mała.
Po raz kolejny marka współpracowała z agencją SCPF , która jak co roku zajęła się kreatywną produkcją reklamy. Podobnie jak w poprzednich edycjach kampanii Tender Stories , za kamerą stanął barceloński reżyser Victor Carrey .
Kampania graficzna została przygotowana do druku i nośników outdoorowych przez znanego fotografika Nacho Alegre . W tej kampanii czułość reprezentowana przez markę jest przedstawiana w postaci zdjęć dokumentujących różne sytuacje wynikające pomiędzy gwiazdą kampanii i jej partnerami podczas romantycznych podróży do Paryża.
Firma Tous tworzy historie, które przemawiają do odbiorców i w nowatorski sposób podkreślają nieodłączną czułość reprezentowaną przez markę, korzystając z luźnego, inteligentnego, ekscytującego i zabawnego tonu.
Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ
Najlepsze zniżki w sieci - Kupony.gazeta.pl