Klasyczne płaszcze do 350 zł - złap je w sieci!

Jak wiemy klasyka to inwestycja - ale tym razem wyjdziemy na dużym plusie. Przegląd ponadczasowych płaszczy ze sklepów internetowych do 350 zł.

Klasyczny płaszcz to jedna z tych rzeczy w naszej szafie, która mimo zmieniających się trendów nigdy nie nabawi nas złej sławy w towarzystwie. Możemy śmiać się ze starych zdjęć w sukienkach z bufkami, karbowanych włosów czy butów z przesadnie długim czubem, ale na pewno nie z prostego płaszcza w stonowanym kolorze. Bo oczywiście nie uwzględniamy opcji, że był źle dopasowany. My dziś wybraliśmy dla Was modele, których cena zaczyna się od 139,30 zł, a nie przekracza 350 zł. Czy to nie inwestycja życia?

 

New Look 139,30 zł, Dorothy Perkins 143,40 zł, Vila 153,45 zł, Only 224,10 złNew Look 139,30 zł, Dorothy Perkins 143,40 zł, Vila 153,45 zł, Only 224,10 zł

 

Proste płaszcze to przede wszystkim modele zapinane na guziki lub przewiązywane w pasie. Wyróżnia je prosty, nieco ascetyczny fason lub ewentualne dopasowanie w talii z lekko rozkloszowanym dołem. Skoro już sięgamy po klasyki, lepiej trzymać się stonowanej palety barw, aby po sezonowym szale na jaskrawe kolory nie stwierdzić, że nigdy w życiu nie założycie na siebie kanarkowo żółtego płaszcza. Dlatego warto trzymać się beży, czerni, szarości, granatu i bieli, choć z tą ostatnią lepiej uważać.

 

Vero Moda 289 zł, Dorothy Perkins 329 zł, Pepe Jeans 329,45 zł, Only 349 złVero Moda 289 zł, Dorothy Perkins 329 zł, Pepe Jeans 329,45 zł, Only 349 zł

 

To, że płaszcz jest klasyczny wcale nie oznacza, że mamy nosić go wyłącznie do eleganckich, wyjściowych sytuacji. Taki płaszcz świetnie sprawdzi się na co dzień i od święta. Będzie świetnym okryciem wierzchnim nawet jeśli akurat będziesz miała na sobie oversize'owy sweter, znoszone jeansy i buty sportowe. Klasyczny płaszcz nada wówczas casualowej stylizacji nonszalanckiego uroku.

Jeżeli wahacie się, czy warto robić zakupy w sieci - odpowiadamy: warto! Jak wynika z raportu "Polska Strojna. Zainteresowanie Modą i Zakupy Modowe Polaków 2015", przygotowanego na zlecenie Allegro. Okazuje się, że modowe kierunki Polaków rozkładają się zaskakująco równomiernie. 34% z nas korzysta do zakupów z platformy Allegro, 37% robi zakupy w sklepach internetowych, natomiast do galerii handlowych fatyguje się 38%. Jak czytamy dalej z raportu:

Jeśli chodzi o miejsce przeglądania ofert z kategorii modowej, laptop przerósł już blisko dwukrotnie sklepy stacjonarne (66% vs. 37%), natomiast smartfon prawie je doścignął (32%). Ponad 80% osób korzystających z urządzeń mobilnych (smartfon lub tablet) używa ich do czynności okołozakupowych.

Może i robimy się bardziej leniwi, ale chyba bardziej zależy nam na zaoszczędzeniu czasu i przeglądaniu oraz porównywaniu najróżniejszych ofert w krótkim czasie. No i oczywiście zawsze trafi się okazja do złowienia atrakcyjnej oferty. Poza tym to właśnie internet jest dla nas jednym z głównych źródeł inspiracji dla stworzenia własnego, niepowtarzalnego (choć podpatrzonego) stylu.

 

Zdjęcia z konferencji Zdjęcia z konferencji "Polska strojna"

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ

 


Więcej o: