Burberry i Snapchat - co mają wspólnego te dwie nazwy? Modowe szaleństwo online

Co ma wspólnego modowa marka z mediami społecznościowymi takimi jak: Snapchat? Zobaczcie koniecznie to modowe szleństwo!

Mario Testino , najsłynniejszy fotograf , najnowszą kampanię Burberry na sezon wiosna-lato 2016 sfotografował na Snapchacie .Po co i dlaczego??

Media społecznościowe coraz bardziej zmieniają oblicze mody. To dzięki nimi projektanci zdobywają większą ilość klientów, a modelki fanów. Jeszcze niedawno szokowały castingi na modeli przeprowadzane za pośrednictwem Instagama , teraz to już prawie norma. Zresztą sam Instagram powoli zaczyna być passé.

Ludzie potrzebują czegoś więcej. Wszystko się szybko zmienia, dlatego trzeba być czujnym. Kampania przeprowadzona na snapie , nie powinna w takim razie nikogo dziwić. Fakt, że coraz więcej z nas sięga właśnie do tej aplikacji, wykorzystał Christopher Bailey i swoją najnowszą kampanię dla Burberry postanowił stworzyć i pokazać właśnie za pomocą Snapchata.

Snapchat i burberrySnapchat i burberry groszki.pl groszki.pl

Do współpracy zaprosił samego Mario Testino, który tym razem sięgnął nie po aparat, a po smartfona . Przed jego telefonem stanęła grupa modeli w składzie: Hayett Belarbi McCarthy, Misha Hart, Ruth Bell, May Bell, Eliza Fairbanks, Liam Gardner i Louie Johnson .

Testino publikował zdjęcia na Snapchacie od razu po ich wykonaniu i tak powstała kampania brytyjskiego domu mody na sezon wiosna-lato 2016. Oczywiście na profilu Burberry można ją oglądać tylko przez 24h od jej nagrania.

W takim razie czy taka sesja miała sens? Jeśli oglądamy najnowsze lookbooki , kampanie, pokazy kolekcji , chcemy zapamiętać pomysły, fasony i stylizacje. Czy trwająca tylko 24 h kampania nam to umożliwia?

Jak dla nas zdjęcia wykonane przez tak znanego fotografa, powinny zachwycać.

Snapchat i burberrySnapchat i burberry groszki.pl groszki.pl

Niestety wykonane smartfonem, nie zachwyciły, a same modelki wyglądają jakby były kompletnie nie przygotowane do sesji i niechlujnie ubrane. Czy takie posunięcie marki było strzałem w dziesiątkę?

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.