Stylizacje autorstwa Olivii Palermo&Johannesa Huebla dla Tommy'ego Hilfigera. Co proponują gościnni styliści kolekcji Sportswear na lato 2015?

Amerykańska ikona mody miejskiej Olivia Palermo i jej mąż, model Johannes Huebel gościnnie wcielili się w rolę styistów marki Tommy Hilfiger.

"Współpraca z takimi trendsetterami jakimi są Olivia i Johannes jest zawsze inspirująca. Wnieśli do mojej letniej kolekcji na lato 2015 swoje unikalne spojrzenie na nią i powiew swojego wyjątkowego stylu" - powiedział Tommy Hilfiger. "Nie boją się eksperymentować, łączyć klasyki z nowoczesnością. Z przyjemnością dzielimy się ich opinią z naszymi odbiorcami na całym świecie."

Olivia Palermo jest modelką, aktorką, ambasadorką oraz redaktor naczelną i kreatywną modowo-lifestylowego bloga OliviaPalermo.com. Jest ceniona za umiejętność znalezienia złotego środka pomiędzy elegancją a modą "high-street".

kolaż Groszki.pl/materiały prasowe Pret-a-Porter PRkolaż Groszki.pl/materiały prasowe Pret-a-Porter PR kolaż Groszki.pl/materiały prasowe Pret-a-Porter PR kolaż Groszki.pl/materiały prasowe Pret-a-Porter PR

Jej mąż Johannes Huebl współpracował z wieloma znanymi markami, a jego zdjęcia pojawiły się w każdym znaczącym magazynie modowym, m.in. GQ, Vogue, Vanity Fair, Elle, Harper's Bazaar czy Marie Claire . Co ciekawe czasami sam staje po drugiej stronie obiektywu i wykonuje portrety. Dla meksykańskiego Harper's Bazaar z września 2014 zrobił 10-stronicowy materiał fotograficzny. Ma na koncie okładki i edytoriale dla magazynu Scene i brazylijskiego wydania Lifestyle. Wraz z Olivią Palermo w sierpniu 2014 roku wziął udział w kampanii do australijskiego Icon of Style, gdzie zarówno pozował, jak i stanął za obiektywem.

kolaż Groszki.pl/materiały prasowe Pret-a-Porter PRkolaż Groszki.pl/materiały prasowe Pret-a-Porter PR kolaż Groszki.pl/materiały prasowe Pret-a-Porter PR kolaż Groszki.pl/materiały prasowe Pret-a-Porter PR

Oboje małżonkowie zgodnie twierdzą, że zawsze cenili charakterystyczny styl Tommy'ego Hilfigera, łączący klasykę z nowoczesnym luzem i stylem "preppy" . Z aktualnej kolekcji stworzyli zarówno wyrafinowane looki, jak i zestawy odpowiednie na plażę. Całość została uzupełniona o porady stylizacyjne i zdjęcia z backstage'u sesji zdjęciowej, która odbyła się w Nowym Jorku.

Wszystkie stylizacje będą stopniowo pojawiały się w mediach społecznościowe marki Tommy Hilfiger w lipcu 2015 . Marka zaprasza do interakcji za pomocą hasztaga #TommyHilfiger na swoich profilach na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie.

Modele z kolekcji, których użyto w stylizacjach będą dostępne w wybranych sklepach Tommy Hilfiger w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej i Azji, a także na stronie tommy.com/OliviaJohannes.

Materiały partnerów

zobacz wybrane produkty

Więcej o:
Copyright © Agora SA