Agnieszka Maciąg - Monnari wiosna/lato 2011

Kobiety z klasą, które lubią ubierać się elegancko, ale i z polotem do ubrań Monnari zachęca w tym sezonie Agnieszka Macią.

Agnieszka Maciąg , jedna z polskich top-modelek, jest u nas symbolem klasy, elegancji i dobrego smaku. Dlatego wybór pani Agnieszki do kampanii reklamowej Monnari jest trafionym strzałem, bo dobry wizerunek modelki wspiera samą markę i podkreśla też zaufanie, jakim Agnieszka Maciąg cieszy się wśród Polek. Oczywiście autorem zdjęć jest Robert Wolański, wieloletni partner modelki.

Wiosenno-letnia kampania i kolekcja Monnari jest dowodem na to, że firma ostatecznie podniosła się z niedawnych kłopotów wywołanych kryzysem ekonomicznym. Monnari stawia w tym sezonie na połyskliwe, jedwabne tkaniny w odcieniach starego złota, oliwki, musztardy czy pomarańczy . Uzupełnianych przez biele, beże i granaty.

Duża, wyrazista biżuteria w Monnari, 44 zł

Marka stawia na intensywne wrażenia wizualne, zestawiając ze sobą żywe kolory, graficzne nadruki i tkaniny matowe z połyskiem . Na szczególną uwagę zasługują jedwabie o miękkim, aksamitnym wykończeniu (satyny, szyfony i tkaniny z połyskującym wykończeniem hi-tech).

Interesująco wyglądają abstrakcyjne wzory, opisywane już przez nas miejskie nadruki na płaszczu, spódnicy i sukience oraz nowocześnie zinterpretowane koronki .

Dopełnieniem ubiorów jest bogata kolekcja futurystycznej biżuterii w rozmiarze XXL .

Więcej:

Miejskie nadruki w Monnari

Więcej o:
Copyright © Agora SA