Wiosenna kampania Vero Moda

Wiosna w Vero Modzie zapowiada się radośnie i romantycznie.

Wiosenna kampania utrzymana jest w nowoczesnym, industrialnym klimacie, z to kolekcja idzie w kierunku romantyzmu. Dziewczyna Vero Moda nie jest już tak zbuntowana jak kiedyś. Wyrosła z niej młoda elegantka, z której aż bije energia i radość życia.

W praktyce oznacza to dziewczęcą kolekcję, w której przeważają atłasowe bluzki, delikatnie przezroczyste tkaniny, dyskretne koronki i falbanki. Wśród kolorów dominują pudrowe róże, beże i biel, znajdziemy również dużo radosnych, kwiatowych wzorów.

Wiosenna propozycja duńskiej marki nie zaskakuje. Proponowane zestawy nie są nowatorskie, ale nie powinny też rozczarować. Widać, że Vero Moda od kilku sezonów specjalizuje się w wybranych trendach, z naciskiem na romantyzm. Zwolenniczki bardziej awangardowych, miejskich klimatów powinny znaleźć coś dla siebie w bardziej awangardowej linii Vero Moda Very.

Więcej:

H&M & Gisele Bundchen - kampania wiosna 2011

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.