H&M Fashion Against AIDS 2011 - kolekcja + ceny

28 kwietnia do sklepów trafi czwarta już kolekcja H&M FAA, czyli Fashion Against AIDS, z której dochód w 25% przeznaczony jest na projekty walczące z HIV i AIDS na całym świecie.
H&M Fashion Against AIDS 2011 28 kwietnia do sklepów trafi czwarta już kolekcja H&M Fashion Against AIDS 28 kwietnia do sklepów trafi czwarta już kolekcja H&M Fashion Against AIDS, z której dochód w 25 proc. przeznaczony jest na projekty walczące z HIV i AIDS. Fashion Against AIDS to kolejna ciekawa inicjatywa marki H&M. Już po raz czwarty do sklepów trafi kolekcja uniseks zaprojektowana po to, by zwiększać świadomość młodych ludzi na temat sposobów zarażania się wirusem HIV. Zarówno kolekcja, jak i towarzyszące jej akcesoria, mają promować bezpieczny seks wśród młodzieży - świadczą o tym choćby specjalne pudełeczka na kondomy - przy wsparciu organizacji, które otrzymają 25 proc. dochodu ze sprzedaży kolekcji. 28 kwietnia ta specjalna linia trafi do sklepów i będzie ją można znaleźć w sekcji H&M Divided. Kolekcja ma sportowy styl, sporo w niej dresowych bluz, spodni o nowoczesnym kroju, koszulek ze znaczącymi nadrukami. Świetnym pomysłem są cienkie, kolorowe parki z wieloma ekspresami, które można nosić na kilka sposobów, czy srebrne krótkie spodenki, inspirowane prawdopodobnie kolekcjami Stelli McCartney dla Adidasa. Hitem murowanym będą szelki-uprząż, które widzieliśmy już w Asos, oraz seledynowy plecak-świnka. Podoba nam się także skórzana kamizelka oraz ciekawy, choć kontrowersyjny pomarańczowy kombinezon. Niech żyją drogowcy! Kolekcja powstała w dwóch wersjach, damskiej i męskiej, a różni się właściwie tylko rozmiarem i gabarytami, co widać na zestawionych obok siebie modelach w zdjęciach promocyjnych. To całkowita zmiana wobec kolekcji zeszłorocznej, która wyraźnie stawiała na motywy zwierzęce, afrykańskie, etniczne wzory. Ann-Sofie Johansson, szefowa projektantów w H&M, podkreśla, że szczególnie ciekawe było dla nich myślenie o materiale i o kroju zanim pojawiła się myśl o płci i konkretnym kliencie. Skupiono się więc na dwóch głównych punktach: wygodzie i kolorze. Wybrano miękkie, przyjemne dla skóry tkaniny i kolory pastelowe. Do tego dodano szarość w dużej ilości i ostre barwy jako akcent.

Fashion Against AIDS to kolejna ciekawa inicjatywa marki H&M. Już po raz czwarty do sklepów trafi kolekcja uniseks zaprojektowana po to, by zwiększać świadomość młodych ludzi na temat sposobów zarażania się wirusem HIV.

Zarówno kolekcja, jak i towarzyszące jej akcesoria, mają promować bezpieczny seks wśród młodzieży - świadczą o tym choćby specjalne pudełeczka na kondomy - przy wsparciu organizacji, które otrzymają 25% dochodu ze sprzedaży kolekcji.

28 kwietnia ta specjalna linia trafi do sklepów i będzie ją można znaleźć w sekcji H&M Divided. Kolekcja ma sportowy styl, sporo w niej dresowych bluz, spodni o nowoczesnym kroju, koszulek ze znaczącymi nadrukami. Świetnym pomysłem są cienkie, kolorowe parki z wieloma ekspresami, które można nosić na kilka sposobów, czy srebrne krótkie spodenki, inspirowane prawdopodobnie kolekcjami Stelli McCartney dla Adidasa. Hitem murowanym będą szelki-uprząż, które widzieliśmy już w Asos, oraz seledynowy plecak-świnka. Podoba nam się także skórzana kamizelka oraz ciekawy, choć kontrowersyjny pomarańczowy kombinezon. Niech żyją drogowcy!

Niezbędny gadżet - pudełko na kondomy, H&M FAA 2011, wzór

Kolekcja powstała w dwóch wersjach, damskiej i męskiej, a różni się właściwie tylko rozmiarem i gabarytami, co widać na zestawionych obok siebie modelach w zdjęciach promocyjnych. To całkowita zmiana wobec kolekcji zeszłorocznej, która wyraźnie stawiała na motywy zwierzęce, afrykańskie, etniczne wzory.

Ann-Sofie Johansson, szefowa projektantów w H&M, podkreśla, że szczególnie ciekawe było dla nich myślenie o materiale i o kroju zanim pojawiła się myśl o płci i konkretnym kliencie. Takie myślenie było dla projektantów wyzwalające i było ciekawym doświadczeniem podczas pracy. Skupiono się więc na dwóch głównych punktach: wygodzie i kolorze. Wybrano miękkie, przyjemne dla skóry tkaniny i kolory pastelowe. Do tego dodano szarość w dużej ilości i ostre barwy jako akcent. Pomarańczowy wystąpił jako kolor uprzywilejowany.

Więcej:

H&M Glamour Collection

H&M Glamour Collection