Zalando we współpracy z Calvin Klein Underwear - zobacz efekty kampanii #shareyoursexy

A czy Was Joan Smalls zachęci do podzielenia się wyobrażeniem na temat bycia sexy? Zobaczcie o co chodzi w kampanii Zalando i Calvin Klein Underwear.

#shareyoursexy jest kolejną odsłoną kampanii Zalando pod hasłem #shareyourstyle. Tym razem połączyli siły ze światowej sławy marką bielizny Calvin Klein Underwear , aby zachęcić Europejczyków do wyrażenia swojej opinii na temat wyobrażenia czym jest bycie sexy. Twarzą kampanii została modelka Joan Smalls. Ona z pewnością zna odpowiedź na to pytanie.

Joan Smalls w kampanii Zalando i Calvin Klein Underwear #shareyoursexyJoan Smalls w kampanii Zalando i Calvin Klein Underwear #shareyoursexy Joan Smalls w kampanii Zalando i Calvin Klein Underwear #shareyoursexyPICASA Joan Smalls w kampanii Zalando i Calvin Klein Underwear #shareyoursexy

Główną ideą kampanii, poza ośmieleniem Europejczyków do rozmowy o poczuciu bycia sexy, jest uświadomienie ludziom, czym ono tak naprawdę jest. Bardzo ważnym aspektem całej idei konceptu jest chęć odejścia od typowego, stereotypowego podejścia do hasła "sexy". Zdaniem pomysłodawców kampanii jest uświadomienie, że bycie seksownym pochodzi z wnętrza i z faktu, jak dobrze sami czujemy się ze sobą. Kampania nie daje gotowej odpowiedzi na to, jak stać się sexy. Joan Smalls w filmie promocyjnym zadaje pytania, na które każdy z nas powinien sobie sam odpowiedzieć, dając tym samym impuls do rozpoczęcia gorącej dyskusji.

"#SHAREYOURSEXY to nasza kolejna kampania tworzona w kooperacji z międzynarodową marką. Wcześniej prezentowaliśmy 'TOPSHOP @ Zalando #WhereverYouAre' jak i limitowaną kolekcję Karla Lagerfelda 'Sport City'. Celem tego typu kolaboracji jest możliwość zaoferowania naszym klientom czegoś nowego i inspirującego, oczywiście, z charakterystycznym dla Zalando przekąsem", tłumaczy Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando.

Jak Zalando zachęca Europę do dyskusji nad kwestią "co jest sexy"? Jednym z najciekawszych narzędzi kampanii jest specjalny hub, gdzie odbiorcy wyrażają swoje własne zdanie i poznają opinię innych na temat bycia seksownym. W spotach społecznościowych sama Joan Smalls robi wywiad wśród konsumentów z 300-500 miast. Kampania #SHAREYOURSEXY ruszy 15 listopada 2015 w Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Norwegii, Polsce, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii oraz Włoszech. Na stronie share.zalando.pl klienci znajdą bogaty materiał dedykowany konceptowi dzielenia się. Kampania będzie miała zasięg globalny i będzie dostępna na wszystkich platformach w tym: Zalando.pl, kina, prasa, Facebook, Youtube, Instagram.

Jesteście gotowi, by wyrazić czym dla Was jest bycie sexy? Koniecznie zobaczcie film promujący kampanię Zalando i Calvin Klein Underwear #shareyoursexy.

 

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.