Wrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieli

Zobacz, co łączy Ekskluzywnego Menela, poszukiwacza przygód Alastaira Humphreysa i znaną markę jeansów.

Kultowa amerykańska marka Wrangler stawia na nową filozofię. Platforma Born Ready Adventures ma być inspiracją do przełamywania codziennej rutyny i zmieniania jej w spontaniczną przygodę. Ruszająca we wrześniu kampania promuje nową linię produktów o nazwie Ready . W jej skład wchodzą stylowe dżinsy wykonane z innowacyjnej wodoodpornej i utrzymującej ciepło tkaniny, które nadają się zarówno do pracy, jak i na wieczorne wyjście czy weekendowy wypad za miasto.

Wrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieliWrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieli Wrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieli Wrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieli

Czerpiąc inspirację z tej linii ubrań, Wrangler zaprosił do współpracy znanego miłośnika przygód Alastaira Humphreysa . Z jego pomocą powstały interaktywne mapy online ze wskazówkami dotyczącymi ciekawych miejsc i atrakcji w Londynie, Manchesterze i Edynburgu, a także głównych miastach w Niemczech i Polsce. Użytkownicy mogą zawęzić wyniki wyszukiwania, wybierając rodzaje przygód, które ich interesują - czy to wjazd na rowerze na najwyższy pobliski szczyt, czy spacer po lesie z przyjaciółmi. Wrangler będzie zachęcał użytkowników do dzielenia się swoimi przygodami Born Ready Adventures na internetowej mapie możliwością zdobycia fantastycznych nagród.

Współpraca Wranglera z Alastairem Humphreysem, odkrywcą i autorem idei "mikroprzygody", wprowadzi filozofię w życie w serii filmów Born Ready Adventure, prezentując wskazówki, jak przygotować się do takiej przygody. W wideoprojekcie wezmą też udział bloger lifestylowy Kamil Pawelski (autor bloga Ekskluzywny Menel) i niemiecki aktor i prezenter Jochen Schropp, którzy udowodnią, że aby przeżyć coś nowego, wystarczy tylko wyjechać za miasto.

Wrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieliWrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieli Wrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieli Wrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieli

Kamil i Alastair otwierają serię przygód, pozostawiając zgiełk miasta i udając się do bardziej malowniczej okolicy zaledwie godzinę jazdy od Londynu . Alastair komentuje: "Można znaleźć przygodę naprawdę niedaleko miejsca, gdzie mieszkasz - uciec z miasta i zrobić coś ekscytującego, innego i nowego". W filmie widać podwijających dżinsy bohaterów, którzy próbują spłynąć ręcznie zrobioną tratwą przed wyruszeniem do lasu, by rozbić obóz. Kamil dodaje: "To wspaniałe, że można zaplanować te wszystkie działania, nie zmieniając ubrania, po prostu zakończyć swoją pracę, spakować torbę i udać się do lasu, by stworzyć własną przygodę".

Kampania ma na celu promocję nowej filozofii marki Wrangler. Born Ready opiera się na tworzeniu z dżinsu innowacyjnych ubrań , które nie ograniczają użytkownika, ale żyją razem z nim. Linia powstała z myślą o mieszkańcach miast, którzy lubią spędzać weekendy aktywnie, lecz przy tym nie chcą rezygnować ze swojego stylu.

Wrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieliWrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieli Wrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieli Wrangler wprowadza nową filozofię marki - czas na przygodę dla prawdziwych twardzieli

Więcej o:
Copyright © Agora SA