Jest już dostępna limitowana kolekcja Back to School autorstwa Łukasza Jemioła. Spiesz się!

Wczoraj na platformie parentingowej Limango pojawiła się limitowana kolekcja Back to School. Będzie dostępna jedynie przez dwa tygodnie. Na zakupy jest więc naprawdę niewiele czasu!

Łukasz Jemioł już kilka miesięcy temu zapowiadał powstanie kolekcji dla dzieci. I oto jest! Pojawiła się tuż przed początkiem roku szkolnego i nosi nazwę Back to School . Jej ambasadorką została dziennikarka i mama Beata Sadowska .

Najnowsza linia ubrań stworzona przez projektanta jest dedykowana dzieciom w wieku 3-7 lat.

Dzieci w tym wieku spędzają większość dnia na zabawie. Kolekcja Łukasz Jemioł Kids powstała przy wsparciu platformy parentingowej, dlatego mamy pewność, że kierujemy się oczekiwaniami rodziców i dzieci. To spore wyzwanie nawet dla doświadczonego projektanta. Mam nadzieję, że kolekcja pomoże przedłużyć lato i sprawi, że powrót do szkoły nie będzie nudny. - mówi Łukasz Jemioł.

Łukasz Jemioł Back to SchoolŁukasz Jemioł Back to School Łukasz Jemioł Back to School (Limango) Łukasz Jemioł Back to School (Limango)

Kupując ubranka dla synka zwracam uwagę na jakość, wytrzymałość, wygodę, materiał. Tysiek ciągle się wspina, skacze, biega, więc ubrania muszą przede wszystkim zapewniać komfort noszenia. - zwraca uwagę amasadorka marki Beata Sadowska.

Kolekcja ubrań Back to School została w całości wykonana w Polsce. Do jej produkcji użyto wysokiej jakości tkanin: bawełny, dzianiny, wełny oraz jedwabiu . Pozwolą one wygodnie spędzać czas podczas nauki, jak również popołudniowych aktywności i zabaw. Nie da się też ukryć, że maluchy będą wyglądały w tych ubrankach niezwykle stylowo.

Sukienki, bluzy z kapturem, spodnie, t-shirty oraz czapki i szaliki mają proste formy i stonowane barwy . Poruszamy się w tradycyjnym podziale kolorystyki na chłopięce błękity i szarości oraz dziewczęcy pudrowy róż, który urozmaica rzadko spotykana groszkowa zieleń . Oryginalności nadają im ściągacze i asymetryczne przeszycia . Te detale zostały stworzone specjalnie na potrzeby tej kolekcji.

Autorką zdjęć kampanii jest znana i ceniona fotografka Maria Eriksson . W sesji udział wzięli dziennikarka i uczestniczka projektu SuperMAMY Limango Beata Sadowska, projektant Łukasz Jemioł, autorzy blogów Modnisia i Modny Tata oraz zaprzyjaźnione dzieciaki, które tego dnia zadebiutowały (i świetnie się bawiły!) przed obiektywem.

Największy minus? Kolekcja będzie dostępna jedynie w dniach 21.08-6.09 . Znajdziesz ją na www.limango.pl . Musisz się spieszyć!

Więcej o:
Copyright © Agora SA