O kampanii Marc O'Polo tytułem wstępu należy powiedzieć, że jest fantastycznie zrealizowana . Unosi nasze myśli ku jesieni i budzi miłe skojarzenia. Trudno jednak określić czy za sprawą cudownych, futrzastych zwierzaków, roześmianych modeli czy ciepłych kolorów... A może to swetry i płaszcze sprawiają wrażenie przyjemnych w dotyku i aż chciałoby się je założyć?
Charakter zdjęć z kampanii to zasługa Bruce'a Webera ? To gwiazda fotografii, która potrafi jak nikt inny uchwycić prawdziwą naturę swoich modeli. W jego zdjęciach ważna jest naturalność, która koresponduje z ideą marki Marc O'Polo "Follow your nature" .
Nowymi ambasadorami kolekcji Marc O'Polo Jesień/ Zima 2015 zostali Dree Hemingway oraz Josh Hartnett . Dree jest twarzą kolekcji damskiej nazwanej "Sense of place", a Josh twarzą części męskiej - "Natural Engingeering" .
Już podczas oglądania zdjęć zwracają uwagę użyte w kolekcji tkaniny: jedwabie, jersey oraz cieplutkie i grube wełny . Całość utrzymana jest w odcieniach szarości, ecru, bladego różu, bordo i brązu .
Partner - materiał
zobacz wybrane produkty