Marka SI-MI pod opieką Mony Kinal, robi kolejne kroki w rozwoju

Młoda, marka SI-MI, sprawdź czy płynie w Tobie buntownicza krew!

Od roku na Mokotowskiej w Warszawie możemy kupić ubrania od SI-MI. Marka zaczynała od internetu specjalizująca się w grunge'owych ciuchach dla współczesnych wagabundów, stroje odważne i buntownicze. Za sprawą sklepu w Warszawie stoi biznesmen Janusz Bielenia. Marka dysponuje swoją szwalnią i szyje na miarę korzystając ze swojego doświadczenia i kontaktów. Materiały partnerów Coś dla Ciebie SI-MI zaprosiło do współpracy młodych projektantów takich jak Piotr Górski, Natasha Dziewit czy Michalina Szurgot. Do zespołu dołączył również bardziej doświadczony Rafał Michalak z MMC. Wizerunek marki należy do jednych z najbardziej wyrazistych dziewczyn polskiej mody- Mona Kinal, która rozkręca SI-MI zgodnie z wymogami buntowniczej kolekcji, wraz z Anną Hałas-Krawczyk jest współwłaścicielką marki. Nowe lookbooki są bliskie estetyce Timblra, blogosfery, zdjęć współczesnych buntowniczek, które manifestują swoją niezależność. Marka realizuje bardzo dobrą strategię e-commerce, prezentując nową odsłonę sklepu internetowego. Dostępnych jest tam aż 230 modeli ubrań i akcesoriów. Stroje zachowane są w kolorystyce militarnej czyli ciemno zielony w połączeniu z czarnym. Materiały partnerów Produkty wybrane dla Ciebie Premiera kampanii wizerunkowej marki z modelką Emilią Nawarecką (Division) w roli głównej to nowa kampania strategiczna SI-MI. Autorką zdjęć jest Aldona Karczmarczyk, a stylizacji Aśka Ciesielska. W sesji możemy zobaczyć oryginalne kurtki typu bomberki, ręcznie prute swetry, skórzane szorty i kurtki, modne frędzle, kraty oraz siatki. Wszystkie ubrania są wykonane z najlepszej jakości tkanin, są wyraziste a jednocześnie kobiece i seksowne. Nadruki przygotował Robert Kuta, artysta grafik, który specjalizuje się w printach. Jak mówi Anna Hałas-Krawczyk, CEO i Prezes Zarządu SI-MI:

"Chcemy przyczyniać się aktywnie do rozwoju rodzimego rynku mody - szyjemy w Polsce, stawiamy na utalentowanych twórców, ktorzy współpracując z nami zyskują promocję i cenne doswiadczenie. Jednocześnie niezależnie mogą rozwijać własne marki i pracowac nad autorskimi kolekcjami. Nowa strona startuje od razu w wersji polskiej i angielskiej, gdyż wierzymy, że jesteśmy w stanie z naszą bogatą ofertą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w Polsce oraz za granicą".

Ze startem nowej platformy SI-MI ogłasza nabór na kolejnego projektanta. Zgłoszenia przesyłać można od 1.06 do 31.08, na adres projektant@si-mi.pl a więcej informacji na temat konkursu znaleźć można na stronie marki www.si-mi.pl/wspolpraca

 

Materiały partnerów

Znajdź coś dla siebie

Więcej o:
Copyright © Agora SA