Triumph - zostań ambasadorką marki

Uwielbiasz bieliznę Triumph? Teraz także i Ty możesz zostać ambasadorką swojej ulubionej bielizny!

Marka Triumph postanowiła spełnić marzenie internautek i swoich miłośniczek dając im szansę zostania twarzą nowej kolekcji bielizny "Znajdź swój ideał". Teraz masz szanę dołączyć do grona znanych gwiazd, które już teraz polecają i promują nową kolecję. Są nimi Osi Ugonoh, Barbara Kurdej-Szatan oraz Grażyna Wolszczak. Kto będzie następny? Może Ty?

Co trzeba zrobić?

Triumph stworzył specjalną aplikację konkursową , którą znajduje się na Facebooku ( znajdziesz ją tutaj ). Twoje zadanie polega na odpowiedzeniu na pytanie jaki według ciebie jest ideał bielizny. Spośród uczestniczek konkursu zostanie wyłonionych kilka ambasadorek, dla których nagrodą będzie spotkanie z ekspertką brafittingu oraz idealnie dopasowana bielizna, a także uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez markę Triumph. To niezwykła życiowa przygoda.

Ponadto wybrane ambasadorki będą otrzymywały regularnie bieliznę do testowania z aktualnej kolekcji. Ich zadaniem będzie podzielenie się opinią na temat nowych projektów. Ambasadorki pomogą także odnaleźć ideał bielizny kobietom w Rosji oraz na Węgrzech. Za całą organizację przedsięwzięcia odpowiada agencja Think Kong.

A tak mówi o akcji Ewa Sydor Head of Brand Triumph Region East: "Celem tegorocznych działań jest podkreślenie roli konsumentek, które od zawsze były dla nas największą inspiracją. Klub ambasadorek jest naturalnym krokiem w zacieśnianiu dialogu marki z klientkami, prowadzonego w ramach globalnej kampanii Znajdź swój Ideał. Jest także idealnym narzędziem, za pomocą którego możemy wesprzeć nasze klientki w wyborze ich Ideału. "

Więc jeśli masz już swój ideał bielizny, to pomóż go znaleźć także i innym kobietom, które wciąż go szukają. Weź udział w konkursie i spełnij swoje marzenie!

.. Grażyna Wolszczak, Barbara Kurdej-Szatan, Osi Ugonoh Grażyna Wolszczak, Barbara Kurdej-Szatan, Osi Ugonoh

Materiały partnerów

zobacz wybrane produkty triumph

Więcej o:
Copyright © Agora SA