Kolekcja Mohito inspirowana stylem lalki Barbie

Zobacz nową cukierkową kolekcję marki Mohito!

Mohito to kolejna marka, którą zainspirował styl najsławniejszej blondynki na świecie - lalki Barbie . Wszystko zaczęło się od pokazu domu mody Moschino, na którym Jeremy Scott pokazał projekty nawiązujące właśnie do Barbie. Jeszcze wcześniej dla najpopularniejszej laki tworzyli ubrania tacy projektanci jak Giorgio Armani, Karl Lagerfeld i Cavin Klein. Teraz coraz więcej projektantów i marek pragnie mieć w swojej kolekcji takie cukierkowo-różowe piękności. Mohito właśnie dołączyło do ich grona.

W specjalnej kolekcji Mohito wizerunek plastikowej ikony popkultury będzie zdobić t-shirty oraz tuniki, które już teraz możecie obejrzeć w lookbooku. Koszulki i tuniki będą ozdobione licznymi detalami biżuteryjnymi, które dodają im wytworności. Zadaniem nowej kolekcji jest pokazanie, że Barbie to prawdziwa kobieta, która jest przede wszystkim pewna siebie i wie czego chce tak jak miłośniczki marki Mohito.

Oprócz koszulek projektanci poszli też na całość i stworzyli urocze, różowe asymetryczne sukienki dziewczęco ozdobione plisami i falbanami. Nie zabraknie także żakietów i ołówkowych spódnic, które pomogą w stworzeniu bardziej szykownych stylizacji. Te niezwykle kobiece ubrania ozdobione zostały także charakterystycznymi dla Barbie detalami jak np. przeskalowana kokarda dodająca nieprawdopodobnego uroku.

Linia będzie dostępna w wybranych sklepach stacjonarnych Mohito lub na oficjalnej stronie sklepu od drugiego tygodnia maja.

Premierze kolekcji towarzyszą wyjątkowe witryny specjalne, które do końca maja będzie można oglądać w salonach Mohito przy ulicy Marszałkowskiej, Arkadii oraz Złotych Tarasach w Warszawie, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku oraz Starym Browarze w Poznaniu.

Zdjęcia z lookbooka możecie obejrzeć także u nas w galerii powyżej. Barbie Look zapewne nie przypadnie do gustu wszystkim klientkom Mohito, ale trzeba przyznać, że to ciekawy pomysł. A Wy co o nim myślicie?

Materiały partnerów

zobacz wybrane produkty

Więcej o:
Copyright © Agora SA