Kontrowersyjna kampania najnowszej kolekcji paprocki&brzozowski

Hasłem wywoławczym najnowszej kolekcji jest SEX.

Słowo "sex" ma wiele znaczeń i jeszcze więcej skojarzeń... To słowo wytrych, które otwiera wyobraźnie i nie tylko

"Podobną moc chcieliśmy nadać naszej najnowszej kolekcji. Fasony, który dodają pewności siebie, to takie w których kobieta czuje się atrakcyjna. W czasach minimalizmu i postępującej maskulinizacji mody damskiej, zapragnęliśmy podkreślić wszystko to, co najbardziej kobiece. " - mówi Marcin Paprocki.

W najnowszej kolekcji paprocki&brzozowski pojawiły się zmysłowe koronki, architektoniczne falbany, sukienki  z głębokimi dekoltami i kroje podkreślające talię. Miks klasyki i nowoczesności. Klasyczne fasony przełamuje nowoczesna asymetria i ostra kolorystyka - klasycznej czerni i bieli towarzyszy soczysty żółty.

"Zależy nam na tym, aby kobieta czuła się kobietą, aby była sensualna ale jednocześnie romantyczna. Takie skrajności lubimy najbardziej. Kontrasty! Wyrazistość i niedopowiedzenie. Nie chcemy przebierać kobiet w wyimaginowane postaci, chcemy podkreślać ich atrybuty i dodawać pewności siebie. Ubrania są dla kobiet, nie odwrotnie. " - dodaje Mariusz Brzozowski.

"W kolekcji wykorzystaliśmy delikatne i giupirowe koronki, płynące jedwabie, szlachetne żorżety, cienką wełnę oraz połyskujące żakardy.Uwielbiamy żonglerkę kontrastami - mat versus połysk, mocne cięcia versus kobiece falbany, klasyka versus asymetria. " - podsumowują projektanci.

Materiały partnerów

zobacz wybrane produkty

Więcej o:
Copyright © Agora SA