Kampania Reserved na wiosnę i lato 2014

Zobacz najnowszą kampanię Reserved. W roli głównej - Frida Gustavsson i Wouter Peelen. Ona jest jedną z najbardziej znanych modelek świata, współpracowała z takimi projektantami jak Marc Jacobs, John Galliano czy Jean Paul Gautier. On to holenderski topmodel goszczący w pokazach Trussardi, Z Zegna czy Hermes.

To właśnie Fridę Gustavsson i Woutera Peelena możemy zobaczyć w kampanii RESERVED na sezon wiosna lato 2014. Modele wybrani zostali do zaprezentowania linii Street Fashion. Na miejsce kampanii wybrana została gorąca i egzotyczna Brazylia, której krajobraz doskonale podkreślił charakter trendów najnowszej kolekcji.

TRAVELLER to damski trend z linii Street Fashion, który uosabia współczesną podróżniczkę. Inspiracje wywodzą się z wielokulturowości, połączenia wielu różnych stylów, które w całości stanowią absolutnie spójną całość. Całość, która jest kobieca, w naturalnej palecie kolorystycznej. Kolekcja wprost idealna do noszenia na co dzień. Ważnymi motywami, oddającymi charakter trendu są etniczne detale oraz kojarzące się z rękodziełem hafty, frędzle oraz aplikacje z koralików. Współczesna podróżniczka stawia także na miks nadruków, łączących etno-geometrię ze zwierzęcymi printami w postaci drobnej, rozmytej zebry i panterki.

Kampania Reserved na wiosnę i lato 2014fot. mat. prasowe

 

SICILIANO to męski trend z linii Street uosabiający mężczyznę o włoskim charakterze. Gorąca, ociekająca słońcem Sycylia wraz z klimatem Morza Śródziemnomorskiego jest inspiracją do tego trendu. Nie da się ukryć, że nasz mężczyzna to silny, zdecydowany macho. Kolorystyka sepii uzupełniona wstawkami żółcieni, curry i granatu jednoznacznie przywołują atmosferę Sycylii. W nawiązaniu do klimatu wyspy pojawią się białe, zwiewne, nonszalancko rozpięte koszule, koszulki bez rękawów i spodnie z szelkami. Granatowa marynarka i limonowy sweter idealnie wpisują się w atmosferę śródziemnomorskiego klimatu. Całość uzupełniają dodatki w postaci okularów przeciwsłonecznych i jasnych skórzanych butów.

To już kolejna kampania pod hasłem RESERVED be INSPIRED, w ramach której promujemy markę RESERVED w Polsce i na świecie. Za koncepcję artystyczną kampanii odpowiada art director Adam Babinek oraz marketing manager Agnieszka Łabuszewska. Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz a stylizacje przygotowała Karin Smeds. Zobaczcie je w naszej GALERII!

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ!

Więcej o: