Lookbook Wittchen na jesień i zimę 2012/13 - oceń!

Zobacz najnowszy lookbook polskiej marki specjalizującej się w galanterii skórzanej i oceń efekty pracy fotografa, stylistów i modeli!

Mamy dla was najnowszą sesję zdjęciową tytułowej marki, która po raz pierwszy od kilku sezonów odbyła się w studio. Gosia Growińska, manager ds. wizerunku marek grupy Wittchen , mówi, że tym razem podstawowym zadaniem było zwrócenie uwagi na produkt i nowy detal w kolekcji - monogram , który składa się z wszystkich czterech elementów logotypu marki. W jego skład wchodzą: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz "W" symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy.

Fot. Wittchen na jesień i zimę 2012/13 - zdjęcie z backstage'u sesji

Zajrzyjcie do GALERII i zobaczcie przygotowane specjalnie dla was zdjęcia z najnowszej sesji wizerunkowej i kilka fotografii z backstage'u, na których znajdziecie jej współtwórców. Po obejrzeniu koniecznie napiszcie, co sądzicie o monogramie i lookbooku!

Lubisz nasze artykuły? Zostań fanką i kliknij TUTAJ

Czytaj dalej:

Torby w lekarskim stylu - uwielbiamy!

Najnowszy lookbook bielizny Esotiq - sexy!

Więcej o:
Copyright © Agora SA