Monnari - kampania wiosna/lato 2012

Zobaczcie odmłodzony wizerunek marki.
Monnari - kampania wiosna/lato 2012 Odmłodzony, malarski wizerunek marki. Monnari na wiosnę/lato proponuje ołówkowe sukienki z zaznaczoną talią, luźne, kolorowe bluzki z podkreślającymi sylwetkę spódnicami, tuniki w graficzne wzory. Najnowsza kampania Monnari skierowana jest nie tylko do eleganckich bizneswoman, ale również do młodszych, przebojowych kobiet. Wśród propozycji marki znalazły się ołówkowe sukienki z zaznaczoną talią, luźne, kolorowe bluzki zestawiane z podkreślającymi sylwetkę spódnicami, tuniki w graficzne wzory, długie kardigany. W kolekcji wyczuwalne są inspiracje stylem lat 60. To przede wszystkim proste sukienki z krótkim rękawkiem, architektoniczne fasony i wszechobecne szerokie pasy w kolorach czerni i bieli. Warto również zwrócić uwagę na malarskie zestawienia kolorystyczne - beż z pomarańczowym, cytrynowym i kobaltem, zawsze tak samo efektowne. W kolekcji nie zabrakło dodatków - rządzą masywne, skórzane, ponadczasowe torby. Zdjęcia powstały na Wyspach Kanaryjskich. Ich autorem jest Mateusz Stankiewicz.

Najnowsza kampania Monnari skierowana jest nie tylko do eleganckich bizneswoman, ale również do młodszych, przebojowych kobiet.

Wśród propozycji marki znalazły się ołówkowe sukienki z zaznaczoną talią, luźne, kolorowe bluzki zestawiane z podkreślającymi sylwetkę spódnicami, tuniki w graficzne wzory, długie kardigany.

W kolekcji wyczuwalne są inspiracje stylem lat 60. To przede wszystkim proste sukienki z krótkim rękawkiem, architektoniczne fasony i wszechobecne szerokie pasy w kolorach czerni i bieli.

Warto również zwrócić uwagę na  malarskie zestawienia kolorystyczne jak beż z pomarańczowym, cytrynowym i kobaltem - zawsze tak samo efektowne.

W kolekcji nie zabrakło dodatków - rządzą masywne, skórzane, ponadczasowe torby.

Zdjęcia powstały na Wyspach Kanaryjskich. Ich autorem jest Mateusz Stankiewicz/AFPHOTO.

Zobaczcie GALERIĘ!

Monnari - kampania wiosna/lato 2012

Więcej o: