Kampania Monnari - jesień/zima 2011

Jesienna kampania z Agnieszką Maciąg oddaje ducha kolekcji - eleganckiej, kobiecej, minimalistycznej.

Jesienno - zimowa kolekcja Monnari to powrót do klasyki - prostego, solidnego krawiectwa, ponadczasowych fasonów. Wyczuwalne są inspiracje latami 60. np. w przypadku żakietów z okrągłym dekoltem i dużymi guzikami. Wełniana ramoneska to przewrotny ukłon w kierunku lat 80. W kolekcji jest więcej takich niespodzianek - dyskretnego mieszania stylów, tkanin, niepozornych akcentów, które nadają ubraniom wyjątkowości.

Kolorystycznie dominują czernie, brązy, beże i szarości, głębi dodaje hipnotyzująca, butelkowa zieleń i odcienie granatu. Szlachetności kolekcji dodają miękkie wełny, tweedy, mieszanki jedwabi, mięsiste dzianiny.

Kolekcja przeznaczona jest dla współczesnej kobiety, która często nie ma czasu na wymyślanie skomplikowanych stylizacji. Ubrania mają charakter funkcjonalny, to "moduły", które pozwalają się z łatwością komponować . W kolekcji znajdziemy m.in. nowocześnie potraktowane żakiety, spódnice z wysokim stanem, szerokie spodnie. Uzupełniają je skórzane torby, szale, czapki oraz biżuteria: duża, w nietypowych połączeniach materiałów i tworzyw.

Twarzą Monnari jest nadal Agnieszka Maciąg , tym razem fotografowana przez Mateusza Stankiewicza.

Dla tych, którzy mają daleko do butików Monnari - dobra wiadomość. W tym sezonie Monnari rozpoczęło także sprzedaż on-line. Sklep już działa pod adresem www.emonnari.pl

Więcej:

Groszki w Twojej komórce!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.