La Roche-Posay od ponad 10 lat zwraca uwagę społeczeństwa na niebezpieczeństwa związane z nieodpowiednią ekspozycją na słońce i promuje odpowiednie nawyki dot. przebywania na słońcu. Inspiracją do stworzenia kampanii było bardzo proste spostrzeżenie: bardziej dbamy o zdrowie bliskich , niż o swoje własne, dlatego też przesłanie nowej kampanii, która wykorzystuje silny potencjał mediów digitalowych oraz przekazu wiralowego, jest bardzo proste:
W ramach kampanii marka uruchamia specjalną platformę dostępną pod adresem www.laroche-posay.pl/skinchecker . Strona zachęca użytkowników do zostania Skin Checkerami i obserwacji znamion u siebie oraz członków swoich rodzin oraz do konsultacji z dermatologiem w przypadku pojawienia się podejrzanych objawów.
Specjalna linia La Roche-Posay Anthelios to ochrona przeciwsłoneczna numer 1 rekomendowana przez dermatologów w Polsce. Posiada 25 badań klinicznych. Zapewnia bardzo wysoką ochronę UVB oraz UVA dla całej rodziny.
Międzynarodowymi symbolami kampanii zostały dalmatyńczyki, których wizerunek został pokazany w filmie wiralowym oraz materiałach graficznych.