Zostań Skin Checkerem! La Roche-Posay walczy z rakiem skóry

Marka La Roche-Posay ogłasza międzynarodową kampanię profilaktyczną ?Zostań Skin Checkerem?, której celem jest wzrost świadomości oraz profilaktyka nowotworów skóry, w tym czerniaka, poprzez zachęcenie społeczeństwa do oglądania znamion u osób ze swojego otoczenia oraz u siebie. Kampania została objęta patronatem Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.

La Roche-Posay od ponad 10 lat zwraca uwagę społeczeństwa na niebezpieczeństwa związane z nieodpowiednią ekspozycją na słońce i promuje odpowiednie nawyki dot. przebywania na słońcu. Inspiracją do stworzenia kampanii było bardzo proste spostrzeżenie: bardziej dbamy o zdrowie bliskich , niż o swoje własne, dlatego też przesłanie nowej kampanii, która wykorzystuje silny potencjał mediów digitalowych oraz przekazu wiralowego, jest bardzo proste:

Zaopiekuj się osobami ze swojego otoczenia, zwróć uwagę na ich znamiona i zostań Skin Checkerem! Chroń ich przed nowotworem skóry, wykrywając nietypowe zmiany na skórze i zachęcaj ich, by odwiedzali dermatologa co najmniej raz w roku!

W ramach kampanii marka uruchamia specjalną platformę dostępną pod adresem www.laroche-posay.pl/skinchecker . Strona zachęca użytkowników do zostania Skin Checkerami i obserwacji znamion u siebie oraz członków swoich rodzin oraz do konsultacji z dermatologiem w przypadku pojawienia się podejrzanych objawów.

Specjalna linia La Roche-Posay Anthelios to ochrona przeciwsłoneczna numer 1 rekomendowana przez dermatologów w Polsce. Posiada 25 badań klinicznych. Zapewnia bardzo wysoką ochronę UVB oraz UVA dla całej rodziny.

Międzynarodowymi symbolami kampanii zostały dalmatyńczyki, których wizerunek został pokazany w filmie wiralowym oraz materiałach graficznych.

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.