Stella McCartney dla Adidasa - wiosna 2011

Projekty Stelli McCartney są obiektem pożądania nie tylko sportowców, ale i fanek mody. Stylowe, minimalistyczne, czasem nawet futurystyczne. A przy tym wygodne i ekologiczne.

W każdym sezonie projektantka udoskonala swój styl, poszukuje nowych rozwiązań i nowych tkanin. Za każdym razem założenie jest jedno - ma być wygodnie i ekologicznie. O ile stroje ze zwykłych kolekcji metkowanych nazwiskiem projektanta nie zawsze nadają się do noszenia, w tym mariażu chodzi o to, żeby ubrania rzeczywiście sprawdzały się w akcji. Dlatego szyte są z materiałów ekologicznych, oddychających i odpornych na rozciąganie .

W kolekcji Stelli McCartney dla Adidasa na wiosnę/lato 2011 , pokazanej podczas londyńskiego Fashion Weeku, nowością była linia Weekender , która udoskonala a przede wszystkim na nowo definiuje weekendowo-campingowe ubrania. Koniec z workowatymi spodniami, trekkingowymi buciorami i bezkształtną, raczej męską z wyglądu odzieżą. Stella postara się od tego sezonu, żeby nasza ucieczka w stronę natury była stylowa.

Stella, która sama chętnie bierze udział w muzycznych festiwalach i lubi spędzać wolne dni na angielskiej wsi, potrzebowała czegoś, w czym będzie wyglądała dobrze i się czuła ubrana odpowiednio do sytuacji. Znamy ten dylemat - albo ubieramy się ładnie i ciepło, albo wygodnie. Stella chce, żebyśmy w terenie czuły się komfortowo i celebrowały wolny czas na świeżym powietrzu.

Tu wkracza nowa technologia, 3xDRY - materiały uszyte z tej tkaniny są nieprzemakalne i odporne na chłonięcie brzydkich zapachów . Oprócz ubrań , znajdziemy tu także plecak, pakowny piknikowy kocyk i miękkie spacerowe obuwie , które nie przemięknie na leśnym podłożu.

Oprócz nowej linii, w tym sezonie można także przebierać wśród innowacyjnej, bezszwowej bielizny , nowość: bez szwów bocznych (!) - która nadaje się do wszelkich rodzajów sportu . Do tego dochodzą outdoorowe kolekcje Cycling i Bright in Run , które wyróżniają się ostrą kolorystyką (niebieski i koralowy) z dodatkiem leopardzich cętek, które na pewno uprzyjemnią wycieczki rowerowe i bieganie. Nowości znajdziemy też wśród linii Golf, Gym Yoga i Gym Studio.

Stella McCartney dla Adidasa, wiosna 2011Stella McCartney dla Adidasa, wiosna 2011 Fashion PR

Stella McCartney dla Adidasa, wiosna 2011

Warto też wspomnieć o linii tenisowej reklamowanej przez jedną z najlepszych zawodniczek wśród kobiet - Caroline Wozniacki .

Kolekcja dostępna jest w wybranych sklepach sportowych i concept store'ach od grudnia 2010. Ceny: od 140 zł za spodenki gimnastyczne do 1600 zł za kurtkę z serii Weekender. Za akcesoria zapłacimy od ok. 40 zł za ręcznik kąpielowy do 680 zł za torbę na zajęcia sportowe.

Więcej:

Moda sportowa w H&M

Więcej o:
Copyright © Agora SA