Fashion Business Conference w Warszawie

Pokutująca do dziś polska moda zaczyna się zmieniać. Projektanci, producenci, krytycy i wszyscy związani z biznesem szeroko rozumianego "fashion" powinni przestać już tłumaczyć się siermiężną tekstylną przeszłością, kryzysem finansowym i żelazną kurtyną. Bo nadeszło nowe i opłaca się z tego korzystać. Czy stać nas na modę na poziomie, czy umiemy o niej rozmawiać i w końcu jak ugryźć rodzimy kawałek tej branży bez niesmaku? Nad tym zastanowią się uczestnicy warszawskiej Fashion Business Conference.

Eventy tego typu zaczynają się mnożyć, co jest oczywiście powodem do zadowolenia. I choć ich poziom jest zróżnicowany, warto brać w nich udział, bo jak żadne inne poszerzają horyzonty i wreszcie zagajają tak potrzebną na polskim rynku dyskusję o modzie.

Fashion Business Conference to projekt adresowany do szeroko pojętej branży fashion, który zawiera w swoim planie część merytoryczną czyli prelekcje specjalistów i artystyczną: wystawę fotografii Emila Bilińskiego , pokaz mody Aleksandry Kawałko , wernisaż prac Krzysztofa Cieślaka i koncert zespołu STOP MI . Dokładny program konferencji znajdziecie TU .

Oto, jak wydarzenie zapowiadają organizatorzy:

Do współpracy zaprosiliśmy liderów rynku odzieżowego w Polsce, firmy współpracujące i wspierające rozwój branży, dziennikarzy najpopularniejszych magazynów mody i life-stylowych, młodych twórców. W tej kreatywnej i inspirującej atmosferze podejmiemy najważniejsze tematy biznesu, jakim jest branża odzieżowa. FBC odbędzie się 9 grudnia 2010 roku w MAKATA Studios w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest Nowoczesna Firma, portal wiedzy dla biznesu, we współpracy z Partnerami projektu CITI Bankiem Handlowym i MAKATA oraz Patronem Merytorycznym Fundacją Obserwatorium Zarządzania. Wśród tematów konferencji, podejmowanych przez teoretyków i praktyków, gwarantujących najwyższy poziom merytoryczny wydarzenia, znajdą się m.in. Zarządzanie wizerunkiem marki na rynkach dystrybucyjnych, Retail w internecie, Kreowanie potrzeb konsumenckich przez magazyny mody i life-style, Odpowiedzialna moda przyszłości, Podsumowanie październikowego Fashion Philosophy Fashion Week Poland, E-mail marketing w branży odzieżowej.

Jak wziąć udział w wydarzeniu? Więcej informacji na stronie:

Fashion Business Conference

Więcej:

Perfumeria z jeziorem już w grudniu w Warszawie

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.