Nowość: Estée Lauder Sensous Noir

Nowa wersja znanego już Wam zapachu Sensous właśnie pojawiła się na półkach drogerii. Postanowiłyśmy ją sprawdzić!

Wraz z wprowadzeniem na rynek zapachu Sensuous w 2008 roku, marka Estée Lauder stworzyła nową zapachową rodzinę drzewno-ambrową. Od początku była ona dedykowana współczesnej kobiecie: skomplikowanej, zmysłowej i fascynującej zarazem. Tej jesieni wzmocniono zapachowe przesłanie. Właśnie zadebiutował zapach Sensuous Noir - bogatszy i bardziej intensywny od poprzednika.

Estée Lauder Sensous NoirEstée Lauder Sensous Noir Estée Lauder

Nowe perfumy naprawdę stawiają zmysły na baczność i, jak twierdzi producent, mają kojarzyć się z miękkimi, uwodzicielskimi i tajemniczymi krągłościami kobiecej sylwetki. Sensuous Noir uwydatnia wszystkie żywiczne nuty najlepiej wyczuwalne po zmierzchu urozmaicone o aromat czarnego pieprzu, miodu, jaśminu, korzennej lilii, paczuli, wanilii i egzotycznej róży purpurowej. Wszystko to łączy się w tajemniczą, ciemną, erotyczną całość zamkniętą w szklany ciemnopurpurowy flakon wykończony korkiem w kolorze różowego złota. Brzmi zachęcająco prawda? Tak samo o inspiracji Sensuous Noir mówi Karyn Khoury z Estée Lauder Companies :

Zmysłowość jako pewne doświadczenie i jako emocja ma bardzo szerokie spektrum wyrażenia się. Jest wiele nastrojów, wiele obliczy i odcieni zmysłowości, która może być bardzo świetlista jak Sensuous lub głębsza, bardziej mroczna i tajemnicza. Ta koncepcja dalszego poszukiwania i eksplorowania ciemniejszych i bardziej tajemniczych obszarów zapachu i ciemniejszych odcieni zmysłowości była inspiracją do stworzenia Sensuous Noir.

W tym klimacie została też utrzymana reklama nowego zapachu sfotografowana przez Craiga McDeana . Jej główną bohaterką jest modelka Carolyn Murphy ubrana jedynie w lśniącą, jedwabną czarną koszulę.

Cena: 210 zł /30 ml, 280 zł /50 ml.

Więcej:

Kolekcja Lanvin w H&M !

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.