Wraz z wprowadzeniem na rynek zapachu Sensuous w 2008 roku, marka Estée Lauder stworzyła nową zapachową rodzinę drzewno-ambrową. Od początku była ona dedykowana współczesnej kobiecie: skomplikowanej, zmysłowej i fascynującej zarazem. Tej jesieni wzmocniono zapachowe przesłanie. Właśnie zadebiutował zapach Sensuous Noir - bogatszy i bardziej intensywny od poprzednika.
Estée Lauder Sensous Noir Estée Lauder
Nowe perfumy naprawdę stawiają zmysły na baczność i, jak twierdzi producent, mają kojarzyć się z miękkimi, uwodzicielskimi i tajemniczymi krągłościami kobiecej sylwetki. Sensuous Noir uwydatnia wszystkie żywiczne nuty najlepiej wyczuwalne po zmierzchu urozmaicone o aromat czarnego pieprzu, miodu, jaśminu, korzennej lilii, paczuli, wanilii i egzotycznej róży purpurowej. Wszystko to łączy się w tajemniczą, ciemną, erotyczną całość zamkniętą w szklany ciemnopurpurowy flakon wykończony korkiem w kolorze różowego złota. Brzmi zachęcająco prawda? Tak samo o inspiracji Sensuous Noir mówi Karyn Khoury z Estée Lauder Companies :
W tym klimacie została też utrzymana reklama nowego zapachu sfotografowana przez Craiga McDeana . Jej główną bohaterką jest modelka Carolyn Murphy ubrana jedynie w lśniącą, jedwabną czarną koszulę.
Cena: 210 zł /30 ml, 280 zł /50 ml.
Więcej: