Freya porozmawia z Twoim biustem

Najnowsza kampania Freya The Holy Fit powoduje, że masz ochotę szczerze uśmiechnąć się do swoich kompleksów. Wszystko za sprawą świetnej kampanii reklamowej i t-shirtów powstałych we współpracy z Laurą Lees - współtwórczynią kolekcji takich sklepów jak Topshop, Miss Selfridge i Asos

Co chciałyby zakomunikować Ci Twoje piersi? Czy byłaby to prośba o podniesienie do góry, czy o ponętne uwypuklenie? A może nigdy nie wpadłaś na to, że wszystko to można osiągnąć dzięki tajemniczo jeszcze brzmiącej sztuce bra-fittingu?... Marka Freya wpadła na pomysł zabawnej akcji edukacyjnej mającej zachęcić młode dziewczyny i kobiety do przyjścia na swój pierwszy w życiu bra-fitting. Teraz także w Polsce!

Jeśli ponad 80% z nas ma źle dobrany biustonosz, to mówimy tak naprawdę o wielu milionach kobiet na całym świecie, które potrzebują praktycznej wiedzy i wskazówek, jak zadbać o swój biust - twierdzą specjaliści marki.

Jak najlepiej wykreować modę na bra-fitting? Na internetowej stronie kampanii The Holy Fit warto obejrzeć zabawny viral o perypetiach i bolączkach naszych piersi, które cierpią w niewygodnych stanikach. Wsłuchiwałyśmy się w kultowe już 'Monologi waginy', dlaczego więc nie posłuchać biustów?

 

 

Na stronie można też podejrzeć, jak wygląda w praktyce spotkanie z bra-fitterką. Dla wielu kobiet to przełomowy moment w postrzeganiu własnego ciała, który zwiększa poziom samoakceptacji oraz wpływa na poczucie wartości (sprawdziłyśmy na sobie!). Marka ma też dla swoich klientek niespodziankę.

Brytyjska designerka Laura Lees, która na co dzień współpracuje z siecią Topshop przygotowała dla marki Freya limitowaną serię koszulek Holy Fit promujących zasady właściwego dopasowania bielizny.

Kolorowe nadruki w zabawnym stylu rockabilly ozdabiają t-shirty, a dochód z ich sprzedaży wspiera Genesis Appeal - stowarzyszenie promujące działania w zakresie profilaktyki raka piersi. Bluzki znajdziecie w naszej galerii, a więcej możecie przeczytać tu. Linia jest już w sprzedaży - ceny oscylują wokół 25 dolarów za koszulkę.


Więcej wiosny:


Dodatki Mango


Więcej o: