House się zmienia

Na lepsze i konsekwentnie

Kilka lat temu, gdy marka należała jeszcze do spółki Artman (wchłoniętej później przez LPP) miała spójny, przewidywalny wizerunek. Casualowe ubrania o sportowym charakterze były wprawdzie kolorowe, ale niewiele poza tym. Od kilku sezonów House wyraźnie zmierza w innym, lepszym i bardziej trendowym kierunku. Wystarczy odwiedzić jeden z firmowych sklepów, żeby przekonać się o tym nie tylko na własne oczy, ale również na własnej skórze - ubrania leżą coraz lepiej i przypominają te w podobnym klimacie, a z wyższej półki cenowej. Jednak pierwszym i naprawdę namacalnym dowodem zmian, na podstawie którego można wyciągać wnioski o wizerunku marki, jest jej nowa forma strony internetowej.

House - nowy wizerunek, nowa kolekcja wiosna lato 2010House - nowy wizerunek, nowa kolekcja wiosna lato 2010 lpp.com.pl

Witryna stała się dynamiczna i wielowątkowa. Tym, co budzi zdumienie, jest fakt, że nie przeważają na niej informacje o nowej kolekcji, a kulturalne - przede wszystkim o muzycznych projektach, w których marka bierze aktywny udział. Wniosek? House szuka targetu wśród młodych ludzi nie tylko śledzących aktualne trendy, ale także tych, którzy chcieliby je zgłębiać. Świadoma kulturowo młodzież staje się grupą docelową brandu, a jego specjaliści wiedzą, że odwiedzający stronę chętnie przeczytają też np. wywiad lub sylwetkę pracującego nad nową linią ubrań projektanta.

Jedna z zakładek strony zatytułowana 'Story' odsyła nas do historii House.

House - nowy wizerunek, nowa kolekcja wiosna lato 2010House - nowy wizerunek, nowa kolekcja wiosna lato 2010 lpp.com.pl

Możemy prześledzić progres, także w stylu kampanii. O ile lata 2003-2006 charakteryzowała w tej kwestii sportowa atmosfera, to pod koniec tego okresu widać wyraźny zwrot w kierunku reklam takich marek jak Americanos czy Diesel (spójrzcie szczególnie na te, gdzie zwierzęce głowy zastąpiły ludzkie). Ten swoisty 'animal instinct' przerodził się w 2007 roku w bardziej subtelną, młodzieżową atmosferę pełną wolności (tak jak w przypadku kampanii Bershki czy Pull and Bear). W tym sezonie House znów goni zagraniczne sieciówki. Zdjęcia kolekcji są ostro imprezowe, mocne i kojarzą nam się z czołówką brytyjskiego serialu 'Skins'. Porównajcie obydwa, filmy.

Kampania reklamowa House

Nowa kampania House

Czołówka serialu 'Skins'

Skins Party trailer full Załadowane przez: adi3110 . - Odkryj więcej wideo z życia studenckiego.

Szczerze zachęcamy do odwiedzenia odświeżonej strony House tym bardziej, jeżeli interesujecie się modą z jej wieloma konotacjami. Oprócz prawdopodobnego zaskoczenia nowym wizerunkiem, czeka tam na Was nowa kolekcja - stylistycznie bardzo różnorodna.

Marta Anna Kowalska

Czytaj więcej:

Jeansowa Vero Moda

Więcej o:
Copyright © Agora SA