Najbardziej apetyczne kosmetyki sezonu

Soczyście kolorowe, pachnące i jakby zerwane wprost z rabatki lub drzewa owocowego

Przedstawiamy pięć kosmetyków, które naszym zdaniem mają szansę stać się hitami wiosny. Przejrzałyśmy ofertę wielu marek i to właśnie te elementy kolorowych kolekcji nas uwiodły. A Wy? Macie jakieś typy?

1. Clinique Fresh Picked Allover Colour - róż do policzków w kolorze Mixed Berries.

Opakowanie i tłoczenie w kształcie owoców urzeka już na pierwszy rzut oka. Jakość nie ustępuje wrażeniom estetycznym - róż daje efekt delikatnego blasku oraz czystą, promienną skórę. Dodatkowo nowoczesna srebrno-biała puderniczka świetnie prezentuje się w torebce. Naprawdę słodkie, choć antyalergiczne i bezzapachowe!

Cena: 149 zł (oprócz Mixed Berries dostępne są jeszcze dwa inne odcienie).

2. Seria Herbal Essences 'Nawilżenie po brzegi'

Sprawdzona już linia Herbal Essences w nowej formie nie opuści kanonu obowiązkowego wprost z naszej łazienki. Została podobno zainspirowana modą, gdzie królują w tym sezonie miękkie, połyskliwe materiały. Dzięki ekstraktom z wonnej orchidei i kremowego kokosa kosmetyki sprawiają, że włosy stają się aksamitnie miękkie w dotyku i jedwabiście gładkie. Dodatkowo, uwodzicielska woń orchidei pobudza zmysły i sprawia, że można poczuć się kwitnąco. Sprawdziłyśmy i polecamy!

Nawilżenie po brzegi - szampon 250 ml - 8,49 zł, 400 ml - 12,49 zł

Nawilżenie po brzegi - odżywka 250 ml - 8,49 zł, 400 ml - 12,49 zł

Nawilżenie po brzegi - intensywna maska 200 ml - 14,99 zł

3. Eau de Toilette Miss Dior Chérie

Nowa wersja zapachu powstała jako echo wspomnień o pastelowych barwach ogrodu w Granville, który Christian Dior poznawał w dzieciństwie. Ukochane przez projektanta kwiaty przeistoczyły się w subtelną kobiecość, której esencję zamknięto w uroczym flakonie. Przy jego zamknięciu umieszczono transparentną, kultową już kokardę.

Eau de Toilette Miss Dior Chérie to dzieło François Demachy'ego i stanowi letnią wersją perfum Miss Dior Cherie. Szyprowy akord staje się tu lżejszy, bardziej radosny, ożywiają go wiosenne akcenty

Wszystko to oddaje film reklamowy nakręcony przez samą Sofię Copollę. Jego bohaterka Miss Dior wyrusza na spacer po avenue Montaigne, placu Zgody i wybrzeżach Sekwany. Tak jak w poprzedniej reklamie klasycznej wersji, zuchwałej paryżance towarzyszy głos Brigitte Bardot, śpiewającej swoje słynne 'Moi, je joue!'.

Ceny:

Eau de Toilette Miss Dior Chérie 50 ml- 284 zł, 100 ml - 424 zł.

4. Kasetka magnetycznych cieni do powiek Artdeco Paradise Pleasure

Cała kolekcja zwraca uwagę głębią kolorów i praktycznymi możliwościami użytkowania. 4 nowe kolory pudrowych cieni do powiek w odcieniach zieleni i fioletu idealnie pasują do kasetek magnetycznych Artdeco Beauty Box. To pozwala dowolnie komponować zestawy. Cienie oprócz tego, że są jedwabiste i przenikają się, tworząc spektakularny efekt, należą do trwałych i nie osypują się.

Cena cieni: 25 zł

Cena kasetki magnetycznej: 46 zł (kasetka mieści 4 cienie lub 1 cień i róż)

5. Baza pod podkład 24 Ore Perfect

Ten kosmetyk opakowanie ma niewątpliwie najmniej wiosenne ze wszystkich naszych typów, ale to, co kryje się wewnątrz przydatne będzie nawet latem. Delikatna płynna formuła kosmetyku Deborah Milano minimalizuje niedoskonałości, rozświetla cerę i zapewnia długotrwały matowy efekt. Silikonowa baza jest oczywiście bezbarwna, ale wyrównuje koloryt skóry przygotowując ją pod make-up, a specjalna formuła przedłuża trwałość podkładu i odbija światło. W szczególności wiosenne, nieśmiałe jeszcze słońce. Przeznaczona dla każdego rodzaju skóry.

Cena: 29,90 zł

Zagłosujcie na Wasz typ i w komentarzach napiszcie, co jeszcze dodałybyście do tego zestawienia. No i cieszcie się kosmetycznym wcieleniem wiosny!


 

PYTANIE Co najchętniej kupiłabyś już dziś?

  • Woda toaletowa Miss Dior Cherie
  • Baza pod podkład Deborah Milano
  • Kasetka cieni Artdeco
  • Nawilżająca linia Herbal Essences
  • Rozświetlający róż Clinique
Więcej o: