Blogerzy i blogerki w showroomie LPP - relacja!

LPP - właściciel takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House chce dynamicznie podążać za trendami. Dlatego przedstawiciele firmy postanowili wsłuchać się w głos najbardziej trendowej grupy świata polskiej mody. Szafiarki, szafiarze, blogerki i blogerzy odpowiedzieli na zaproszenie i tłumnie zjawili się w warszawskim showroomie

Spotkanie w takim gronie było fantastycznym sposobem na połączenie przyjemnego weekendowego popołudnia i pożytecznego przyswojenia wiedzy o najnowszych trendach i zamiarach polskich marek. Warszawa jeszcze nigdy nie przeżyła takiego zagęszczenia najmodniejszych i tak kreatywnie ubranych ludzi na kilkudziesięciu metrach kwadratowych.

Showroom (czyli miejsce, gdzie prezentowane są najnowsze kolekcje) zrobił na nas wrażenie. Redakcja Groszków i Luli przez pierwsze pół godziny buszowała wśród wieszaków i manekinów, na których ubrania z najnowszych kolekcji kusiły, by je przymierzyć, dotknąć, a nawet sfotografować. Oczywiście wszystko to odbywało się w atmosferze towarzyskiej dysputy o modzie i nie tylko...

Ale nie tylko po to fashioniści przybyli do showroomu LPP. Wizycie przyświecał ważniejszy cel, a mianowicie zapoznanie się z tajnikami przygotowania sezonowych kolekcji, wymiana doświadczeń i opinii, a także mały panel dyskusyjny.

Berenika Czarnota i Karolina Sołtan - projektantki marek Reserved i Mohito dokonały prezentacji najsilniejszych tendencji sezonu i opowiedziały o kulisach pracy nad nowymi kolekcjami. Dowiedziałyśmy się tego, skąd firma czerpie informacje o bieżących tendencjach, jak wygląda proces tworzenia podyktowany potrzebami rynku i w którym kierunku marki LPP będą zmierzać w przyszłości.

Żywa dyskusja, która miała miejsce po prezentacji pokazała, jak na zewnątrz postrzegane są Reserved, Mohito, Cropp i House . Głosy zwolenników i sceptyków były tak samo cenne. Podsumowano to, co podoba nam się w stylu LPP, ale także powiedziano głośno o tym, co razi i co można byłoby zmienić. Dialog przydał się chyba wszystkim - blogerzy zobaczyli kulisy tego, o czym piszą na co dzień, uzyskali odpowiedzi na ważne pytania a przede wszystkim mieli szansę podyskutować w szerokim gronie w realu. LPP natomiast zainspirowane blogerami już wie jak brzmi głos najbardziej stylowego pokolenia. Groszki i Lula zdecydowanie popierają taką dyskusję o modzie - oby takich inicjatyw było więcej!

Zobaczcie fotorelację z showroomowego spotkania!

fot. mat. prasowe LPPfot. mat. prasowe LPP fot. mat. prasowe LPP

Pierwsze kroki zaprowadziły nas do wieszaków

fot. mat. prasowe LPPfot. mat. prasowe LPP fot. mat. prasowe LPP

Atmosfera się rozkręca...

fot. mat. prasowe LPP

I już można podziwiać pierwsze efekty fotograficznych stylizacji.

fot. mat. prasowe LPP

Styledigger i Pani Mruk

fot. mat. prasowe LPP

fot. mat. prasowe LPP

fot. mat. prasowe LPP

Harel i Cudak

fot. mat. prasowe LPP

Harel i Ryfka

fot. mat. prasowe LPP

Czas się skupić - prezentacja na temat trendów

fot. mat. prasowe LPPfot. mat. prasowe LPP fot. mat. prasowe LPP

Berenika Czarnota mówi o tym, czego możemy oczekiwać po nowych kolekcjach Reserved

fot. mat. prasowe LPPfot. mat. prasowe LPP fot. mat. prasowe LPP

Harel i Jagna

fot. mat. prasowe LPP

Chill out

Więcej o:
Copyright © Agora SA