Patricia Field dla Marks & Spencer

Ekstrawaganckie, bardzo kobiece i w stylu Carrie Bradshaw

 

Pat Field, kostiumografka, która odpowiadała za wygląd bohaterek takich kultowych seriali telewizyjnych jak "Seks w wielkim mieście" czy "Brzydula Betty", to jedna z najsłynniejszych i najbardziej wpływowych stylistek na świecie. Na swoim koncie dwie nagrody Emmy oraz jedną nominację do Oscara za stylizację do filmu "Diabeł ubiera się u Prady" (2006).

 

Marks&Spencer

 

Światową sławę przyniosły jej stylizacje do kultowego serialu "Seks w wielkim mieście". Bohaterki "SATC" podbiły serca telewidzów, a fashionistki ze wszystkich kontynentów marzyły o zawartości szaf i garderób Carrie, Mirandy, Charlotte i Samanthy. Niestety, zwykle były to ubrania z metkami najsłynniejszych i najdroższych projektantów.

 

Marks&Spencer

 

Fanki stylu Patricii czeka miła niespodzianka - będą mogły ubrać się w stylu Carrie, nie rujnując przy tym portfela. Pat Field, wzorem wielu innych gwiazd, podjęła współpracę z sieciową firmą odzieżową - w tym wypadku jest to Marks&Spencer. Pat przygotowała dla M&S linię 35 kobiecych ubrań i dodatków. Do kupienia już wkrótce w wybranych salonach marki na całym świecie.

 

Marks&Spencer

 

Choć Marks&Spencer to firma brytyjska, to kolekcja, którą zaprojektowała Patricia Field, jest w stu procentach nowojorska - w stylu znanym z serialu i filmu "SATC". Znajdziemy tu charakterystyczne kwiaty ozdabiające sukienki, dodatki rodem z sali balowej i niekonwencjonalne torebki. Całość przypominać ma Nowy Jork, jest żywiołowa, sexy i bardzo glamour. Podstawowe tkaniny to jedwab, żorżeta, metaliczny i elastyczny welur, a najczęstsze motywy i desenie to kropki, gwiazdy, paski, zwierzęce cętki i kwiaty. Kolekcja składa się z sukienek w energetycznych kolorach i dodatków (nie do końca zbieżnych z jesiennymi trendami) i jest spójna z charakterystycznym eklektycznym stylem projektantki. To nie są ubrania dla każdej kobiety - wymagają nieco odwagi, dystansu do siebie i chęci do zabawy modą.

 

Patricia uważa, że ubrania, które zaprojektowała dla M&S, ucieleśniają jej filozofię "demokratyzacji luksusu". Mówi, że od dawna chciała pracować z firmą, która rozumie potrzeby kobiet. Jaki jest efekt tej współpracy? Będziemy mogły same się przekonać, bo kolekcja będzie dostępna także w Polsce - w Złotych Tarasach w Warszawie od około 20 października.

 

Przykładowe ceny:

sukienki - od ok. 270 do 370 zł

paski - ok. 90 zł

ozdobne szaliki - ok. 95 zł

topy - ok. 200 zł

 

Paulina Kozłowska

 

Must haves jesieni!

 

Jesienny fokus na detal

 

Deska dla dziewczyn - nie do prasowania!