Marka Tchibo słynie z łączenia dwóch źródeł przyjemności: kawy i zakupów. W jej kawiarniach można przy kubku latte zrobić zakupy nie tylko dla siebie, ale i dla najbliższych oraz do domu. W jej sklepach z kolei można zaopatrzyć się nie tylko w ubrania i dodatki do domu , ale i kawę.
W połowie lutego w sklepach i kawiarniach Tchibo pojawi się linia produktów do kuchni zaprojektowanych przez Terence'a Conrana, założyciela sieci sklepów wnętrzarskich Habitat. Wraz ze swoim synem, obecnie zarządzającym studiami wzornictwa produktów Conran Group oraz Tchibo zaprojektował on serię przedmiotów, które mają łączyć w sobie wysoką jakość, najlepsze materiały, elegancki design i rozsądne ceny .
Kolekcja to przede wszystkim stal nierdzewna o wysokim połysku, szaro-brązowe, satynowane uchwyty i tkaniny w barwach pomarańczowej i granatowej.
Następna linia produktów "Kuchnia według Conrana" w sklepach Tchibo pojawi się latem.
Przykładowe ceny:
Czajnik bezprzewodowy - ok. 220 zł
Toster - ok. 220 zł
Waga cyfrowa - ok. 130 zł
Korkociąg - ok. 60 zł
Młynki do pieprzu i soli - ok. 80 zł
Tchibo