H&M przeciwko AIDS

Być może najważniejsze z Twoich ubrań

Marka H&M znana jest z regularnej współpracy z gwiazdami mody i rozrywki. Od lat zaprasza je do pracy nad wspólnymi kolekcjami, dając swoim klientom wielką modę za niewielkie pieniądze. Tym razem gwiazdy i H&M łączą siły i zwierają szeregi w walce z AIDS.

50% ludzi od niedawna zarażonych HIV jest w wieku od 15 do 24 lat. Istnieje pilna potrzeba zrobienia czegoś dla tej grupy docelowej. Łącząc w ten sposób modę i muzykę mamy nadzieję dotrzeć do młodych ludzi z przesłaniem "stop and think" - informuje H&M. Stąd pomysł na akcję opartej na starej, sprawdzonej metodzie: gwiazdy + mądre przesłanie = większy efekt i odzew.

Artyści biorący udział w "Fashion Against AIDS" to Rihanna , Chicks on Speed, Good Charlotte, Henrik Vibskov, Jade Jagger, Katharine Hamnett, My Chemical Romance, Rufus Wainwright, Scissor Sisters, The Cardigans, Tiga, Timbaland i Ziggy Marley. Zaprojektowali oni ubrania, które opatrzyli hasłami zwracającymi uwagę na plagę AIDS. Kolekcja składa się z t-shirtów , koszulek i bluz z kapturem. Wszystkie produkty zaopatrzone są w nadruk i metkę, na której widnieje nazwisko projektanta nadruku. Niektóre nadruki są dyskretne i subtelne, inne o AIDS krzyczą bardzo agresywnie.

Ceny ubrań wahają się od 39,90 zł do 119 zł . Wszystkie uszyte są ze stuprocentowej bawełny ekologicznej i oznakowane specjalną etykietką z napisem: "This might be the most important piece of clothing you've ever had your hands on." ("To może być najważniejsze z ubrań, jakie kiedykolwiek miałeś w rękach ").

Artyści biorą udział w kampanii nieodpłatnie, a 25% wpływów z kolekcji przeznacza się na projekty zapobiegające HIV i AIDS na całym świecie.

Kolekcja Fashion Against AIDS dostępna będzie w sklepach H&M od początku lutego .

H&M

Więcej o:
Copyright © Agora SA