Jak znaleźć się na blogu street fashionowym

Zbliżający się wielkimi krokami polski Fashion Week to wielkie święto mody, podczas którego emocje wzbudzać będą nie tylko nowe kolekcje słynnych projektantów, ale także niecodzienne kreacje publiczności i uczestników pokazów. Chcesz zobaczyć swoje zdjęcie na jednym z popularnych blogów z modą uliczną? Przeczytaj nasz poradnik, z którego dowiesz się, jak zwrócić uwagę znanego fotografa.

Anna Dello Russo, redaktorka japońskiego Vogue, doskonale wie, że bycie oryginalnym i zauważonym w świecie mody nie jest łatwym zadaniem i wymaga sporo pracy oraz przygotowań. Sto kreacji na kilka dni pokazów, ogromne wisienki w roli kapelusza, szpilki wysadzane diamentami to niezbędne akcesoria, który przykuwają uwagę fotografów i sprawiają, że Anna jest najczęściej uwiecznianą osobą podczas trwania światowych Tygodni Mody. Popularność redaktorka zawdzięcza przede wszystkim autorom blogów street fashionowych, którzy uwieczniają każdą jej szaloną kreację i zachwycają się kolejnym oryginalnym dodatkiem. Rzesze modnie ubranych bywalców światowych Tygodni Mody pragną wzbudzać takie emocje jak Anna i znaleźć się na The Sartorialist czy Jack&Jill, popularnych blogach poświęconych modzie ulicznej. Obecność na jednym z nich to bowiem niezwykła nobilitacja i sygnał dla innych - jestem oryginalna/y, modna/y, wyznaczam trendy.

Rozpoczynająca się właśnie czwarta edycja polskiego tygodnia mody w Łodzi to doskonała okazja do tego, by dołączyć do grona najlepiej ubranych ludzi, których zdjęcia znajdują się w Internecie.

Jak przykuć uwagę fotografów? Serwis internetowy Refinery29.com przygotował specjalny poradnik, który wyjaśnia krok po kroku, jak zostać zauważonym przez samego Scotta Schumanna, autora kultowego The Sartorialist, a Garance Dore (prywatnie partnerka Scotta), ilustratorka i fotograf jednego z najbardziej znanych blogów street fashionowych dorzuciła garść przydatnych informacji, dzięki którym szanse na pojawienie się na którymś z blogów znacząco wzrastają.

Według Refinery29 najlepiej mają znane redaktorki pism modowych, stylistki oraz piękne modelki. To one najczęściej oblegane są przez tłum profesjonalnych fotografów oraz pasjonatów mody. Carine Roitfeld, Anna Wintour czy Catherine Baba zawsze przykuwają uwagę i to zazwyczaj wokół nich gromadzi się najwięcej paparazzich. Kate Moss, Anja Rubik czy Agyness Dyen to nie tylko supermodelki, ale także współczesne ikony stylu, które wyznaczają trendy, bacznie śledzone i utrwalane przez fotografów mody. Także popularne blogerki, takie jak Susanna Lau, znana jako Susie Bubble , Pandora czy ekscentryczny Bryan Boy mogą liczyć na duże zainteresowanie ze strony mediów. Jeśli nie należysz do żadnej z tych grup, powinnaś jak najszybciej zaopatrzyć się w męski garnitur (koniecznie z niebotycznie wysokimi szpilkami) lub w drogie akcesoria. Inwestycja w przykuwający uwagę kapelusz, mocne kolory, znajomość obowiązujących trendów to także klucz do sukcesu. Garance Dore, oprócz zwariowanego nakrycia głowy oraz elektryzujących kolorów, poleca także czerń (od stóp do głów), ulubiony kolor redaktorów mody. Oryginalne dodatki, takie jak megawysokie szpilki, ogromne okulary, torebki ze znanym logo oraz nietypowe akcesoria także się przydadzą. Im dziwniejsze tym lepsze- but noszony w formie kapelusza, spódnica uszyta z zasłonki prysznica na pewno zwrócą uwagę niejednego fotografa. W tym przypadku warto śledzić modowe poczynania chociażby Lady Gagi, która stała się już mistrzynią w przywdziewaniu ekscentrycznych kreacji i szalonych nakryć głowy.

Do rozpoczęcia poslkiego Fashion Weeku zostało tylko kilka dni. Przejrzyjcie więc zawartość swoich szaf i trenujcie pozy przed lustrem, bo może to wy tym razem przykujecie uwagę znanego fotografa, a wasze zdjęcie pojawi się na modnym blogu street fashionowym lub serwisie modowych.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.