Internetowa przymierzalnia Levi's(R) Digital Fitting Room

Levi's w ramach kampanii Curve ID na swojej stronie zaaranżował internetową przymierzalnię, której celem jest odnalezienie swojego Curve ID, a przez to idealnie dopasowanych dżinsów

Łączący w sobie cechy reklamy telewizyjnej, strony internetowej i stosownej wiedzy o dopasowaniu dżinsów do sylwetki, Levi's Digital Experience przedstawia kobietom wszystkie instrumenty, których potrzebują, aby znaleźć idealne spodnie dopasowanie do swoich unikalnych kształtów ciała. Kobiety będą w stanie zidentyfikować swój Levi's Curve ID wypełniając interaktywny quiz oraz korzystając z procesu pomiaru krok po kroku. Platforma Digital Fitting Room dostępna jest w 50 krajach w 20 różnych językach. "Wszystko zaczęło się od rozmów z kobietami na temat poszukiwań dżinsów idealnych", mówi Mary Alderete, Levi's Vice President of Global Women's Marketing. "Odkryliśmy, że 54% kobiet przymierza co najmniej 10 par dżinsów, a kiedy żadne z nich nie pasują, kobiety obwiniają siebie. Nasze badania wykazały, że 80% kobiet na całym świecie ma jedną z trzech wyróżnionych przez nas sylwetek, zatem jeden rozmiar nigdy nie może pasować wszystkim! Naszym celem jest zaangażowanie kobiet on-line tak, aby korzystając z interaktywnych narzędzi, mogły odnaleźć swój CURVE ID, i dowiedziały się czy ich sylwetka jest sylwetką prostą Slight Curve, lekko zaokrągloną - Demi Curve, czy może pełną - Bold Curve. Wierzymy, że dzieki Curve ID na zawsze zmieni się sposób dobierania dżinsów przez kobiety."

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.