Sieć Biedronka wprowadziła do stałego asortymentu kosmetyki do makijażu marki Bell, takie jak: pudry, fluidy, korektory, róże, cienie do powiek, konturówki, pomadki, błyszczyki, tusze do rzęs oraz lakiery do paznokci. Prezentowane są one w specjalnych ekspozytorach, mieszczących ok. 100 różnych produktów. Dla wygody klientów stoiska z kosmetykami w sklepach Biedronka podzielone zostały na segmenty. Są to: strefa męska, pielęgnacja jamy ustnej, pielęgnacja twarzy i ciała, pielęgnacja włosów, higiena ciała oraz makijaż. Ekspozycja kosmetyków Bell jest elementem segmentu makijaż. Stoiska kosmetyczne dostępne są już w ok. 2500 placówkach sieci Biedronka.
Począwszy od 1 grudnia br., co dwa miesiące, w ekspozytorach z kosmetykami marki Bell dostępne będą także nowe produkty na wyłączność, przygotowane z myślą o klientkach sieci Biedronka. W aktualnej ofercie znaleźć można: podkład Silky Mat w czterech kolorach, cień do powiek Shine&Chic w czterech kolorach oraz lakier do paznokci Shine&Chic w sześciu kolorach.