Nowa aranżacja salonów QUIOSQUE

21 marca br. został otwarty nowy salon marki QUIOSQUE w Centrum Handlowym Auchan w Łomiankach. Jest to pierwszy sklep QUIOSQUE urządzony w odmienionej aranżacji.

QUIOSQUE to marka tworząca kolekcje tylko dla kobiet. Na polskim rynku funkcjonuje już ponad 20 lat. Kolekcje QUIOSQUE łączą ponadczasową elegancję z najnowszymi trendami w modzie. Projektanci marki udowadniają, że kobieta może wyglądać pięknie w każdej odsłonie dnia - w pracy, na spacerze z dziećmi, czy w domowym zaciszu.

Od piątku 21 marca klientki Centrum Handlowego Auchan przy ulicy Brukowej 25 w Łomiankach mogą korzystać z oferty QUIOSQUE. Lokal zajmuje powierzchnię 148 m2. Oprócz nowej, wiosenno -letniej kolekcji Klientki mogą oglądać odmienioną aranżację salonu. Głównym celem zmian wyglądu sklepów było stworzenie przyjaznego, komfortowego dla klientek wnętrza, które pozwala na relaks i przyjemne spędzenie wolnego czasu, ale jest także nowoczesne i inspirujące.

Nowa aranżacja salonów QUIOSQUE

Dążymy do tego, aby nasze sklepy nie były tylko miejscem dokonywania zakupów. Mamy ambitny cel, aby stworzyć w nich wręcz domową atmosferę. Chcemy to osiągnąć m.in. poprzez "rozjaśnienie" wnętrz pastelowymi barwami, włączenie drewnianych elementów i wykorzystanie specjalnie zaprojektowanych mebli oraz lamp - mówi Magdalena Majchrzak-Puczyńska, dyrektor ds. handlu i marketingu QUIOSQUE.

Zgodnie z przyjętą strategią salony QUIOSQUE zwiększają swoją powierzchnię. W tej chwili marka nie otwiera już salonów mniejszych niż 120 m2 w galeriach handlowych i 100 m2 na ulicach miast. Większy metraż pozwolił na wprowadzenie innowacyjnych pomysłów, np. przymierzalni dla matek z dziećmi czy kącika dla osoby towarzyszącej klientce. Zmiany pojawią się na razie w nowych sklepach, ale stopniowo będą wprowadzane również do starszych placówek. W tym roku firma planuje rozwój sieci, która liczy obecnie 107 salonów.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.