Statystki mówią same za siebie. Co roku na raka piersi zapada 12 000 Polek. Prawie połowa z nich umiera, bo zbyt późno zgłosiły się do lekarza. Jeśli Polki chcą realizować swoje marzenia i być pewne swojego zdrowia, muszą nosić odpowiednio dopasowaną bieliznę i wykonywać regularne samobadanie piersi.
Ambasadorem tegorocznej edycji kampanii Dotykam-Wygrywam jest duet Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka.
Dzięki kampanii 'Dotykam = Wygrywam' w sklepach z bielizną Panache na terenie całej Polski, w Teatrze Studio Buffo i w butiku MUSES Urbańska&Komornicka w Warszawie będzie można zaopatrzyć się w zawieszki pod prysznic z instruktażem wykonania samobadania piersi oraz różowe wstążeczki przypominające o tej ważnej czynności.
Dodatkowo cała akcja, ma wesprzeć działania fundacji Rak'n'Roll - Wygraj życie!
Dlatego 10% z zysku ze sprzedaży różowych biustonoszy z oferty Panache zostanie przekazane na cele statutowe fundacji.
Całkowitą nowością w tej edycji będzie zangażowanie Polek w to, by motywowały siebie nawzajem do regularnych badań poprzez krótkie formy filmowe.
20 września na stronie www.dotykamwygrywam.p l pojawi się aplikacja konkursowa "DOTYKAJ=WYGRYWAJ, nie zwlekaj, RÓŻ SIĘ". Tu będzie można wgrać swój krótki, nakręcony nawet telefonem komórkowym film, w którym wyrażona zostanie odpowiedź na pytanie dlaczego warto się badać.
Spośród nadesłanych filmów wyłonione zostaną trzy osoby, które zaproszone zostaną na uroczystą konferencję prasową w Teatrze Studio Buffo, podczas której zaproszeni goście, partnerzy kampanii, polscy celebryci i przedstawiciele mediów, będą głosować na najlepszy film.
Nagroda za I miejsce to aż 10 kompletów bielizny Panache (wartość 3000zł).
Więcej informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache biorących udział w kampanii znajdziecie już wkrótce na stronie www.dotykamwygrywam.pl, www.panache.pl, www.studiobuffo.com.pl i www.raknroll.pl.